مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

کمپین محیط زیست شهری به حساس کردن شهروندان کمک می‌کند

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۵:۳۴
کد خبر: ۴۸۱۳۰۱
کمپین محیط زیست شهری به حساس کردن شهروندان کمک می‌کند
این کمپین از سوی سازمان زیباسازی و با مشارکت ستاد محیط زیست برگزار شده و هدف از آن حساس کردن شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات پایتخت است.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا»، «عیسی علیزاد» مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، هدف از برگزاری کمپین محیط زیست شهری را حساس کردن شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات شهر تهران دانست و گفت: «سازمان زیباسازی در یک سال گذشته کمپین‌های متعددی برگزار کرده و برای برپایی همه این کمپین‌ها هم به سراغ ستادهای مربوط به آن رفته است.

علیزاده با اشاره به موضوع که کمپین بزرگ محیط زیست شهری که با هدف تامین سلامت جامعه و محیط زندگی برپا شده است، ادامه داد: این کمپین از سوی سازمان زیباسازی و با مشارکت ستاد محیط زیست برگزار شده و هدف از آن حساس کردن شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات شهر تهران است.

او با بیان این‌که سازمان زیباسازی از سال گذشته درباره برگزاری کمپین محیط زیست شهری برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، گفت: برای ایجاد فرهنگ سازی و رسیدن به موفقیت در این کمپین ها به مشارکت و همکاری سازمان صدا و سیما، وزارت آموزش و پروش، وزارت علوم و دیگر نهادهای مربوطه نیازمند هستیم.

علیزاده با تاکید بر این‌که زمان می‌توانند تاثیرگذار بودن کمپین ها بر روی مردم را نشان دهد، گفت: زمان و نوع اکران کمپین‌ها می‌تواند در تغییر رفتار شهروندان بسیار تاثیرگذار باشد.

به گفته مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران اگر تصویری که در شهر اکران می‌شود در ذهن مردم بماند این می‌تواند شروع یک تلنگر برای رسیدن به موفقیت باشد.

گفتنی است آثار منتخب کمپین محیط زیست شهری که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران  و با مشارکت ستاد محیط زیست برگزار می‌شود، 11 آذرماه در سطح شهر اکران خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز