غلامرضا انصاری در گفت‌و‌گو با برنا:

اختیارات شهردار تهران باید کاهش یابد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۸۱۳۱۵
اختیارات شهردار تهران باید کاهش یابد
غلامرضا انصاری گفت: قطعا باید تغییراتی در اختیارات ایجاد شود چون یک سری موارد نه عرفی و نه قانونی است. اختیاراتی در دوره های گذشته به شهرداری واگذار شده که متناسب با آن دوره زمانی است و باید در شورای های بعد اصلاح و بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:طرح کاهش اختیارات شهردار تهران با یک فوریت به صحن شورا رسید اما از آنجا که مدیریت شورا به صورت هیئتی است، این طرح تصویب نشد اما بازنگری اختیارات شورا به وسیله اعضای شورا به تصویب رسید. اعضای شورا در این دوره در نظر دارند تا با تخلفات مقابله کنند. در حال حاضر منتظر نظر قوه قضاییه در قبال تخلفات شهرداری هستیم چرا که پرداختن به این موضوع در شرایط جدید مصلحت نیست.

او با اشاره به تغییرات در آئین نامه ها و اختیارات شهرداری تصریح کرد: قطعا باید تغییراتی در اختیارات ایجاد شود چون یک سری موارد نه عرفی و نه قانونی است. اختیاراتی در دوره های گذشته به شهرداری واگذار شده که متناسب با آن دوره زمانی است و باید در شورای های بعد اصلاح و بازنگری شود.

غلامرضا انصاری با بیان اینکه در دومین و سومین دوره یک نواختی، بی حرکتی به چشم می خورد گفت: این موضوع باعث ایجاد مشکلات عدیده ای در بخش های مدیریت شهری شد.

او در پایان افزود: چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با ورود اعضای گروه های اصلاح طلب و اصول گرا توانست در تقبال و تضارب آرا موفق تر عمل کند و بسیاری از مشکلات مدیریت شهری را سرو سامان بدهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز