رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در «صحنه»

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۸:۰۱
کد خبر: ۴۸۱۳۳۹
آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در «صحنه»
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی اهل زنجان در گردنه بید سرخ شهرستان صحنه خبر داد و گفت: خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هنگ "فضل الله شیری"  آتش‌سوزی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی اهل زنجان در گردنه بید سرخ شهرستان صحنه خبر داد و گفت: ساعت ۱:۲۰دقیقه بامدادامروز یک دستگاه اتوبوس بنز حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان، به دلیل نامعلومی دچار حریق شد و کاملاً در آتش سوخت.

وی افزود: راننده اتوبوس حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان حوالی گردنه بید سرخ شهرستان صحنه متوجه وقوع نقص فنی در موتور اتوبوس شده و برای بررسی موضوع در پارکینگ حاشیه جاده توقف و با توجه به آتش گرفتن موتور اتوبوس، بلافاصله همه زائران و خدمه را از اتوبوس خارج می کند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: پس از خروج زائران و خدمه، آتش به سایر بخش های اتوبوس سرایت کرده و کاملاً در آتش می سوزد که با حضور عوامل آتش نشانی حریق اطفا شده و علت دقیق حادثه کماکان در حال بررسی است.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع راننده نسبت به پیاده کردن زائران از اتوبوس، به کسی آسیب نرسیده است و همه مسافران در سلامت هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مسافران اتوبوس با ورود مستقیم عوامل پلیس راه بیستون در رستوران گردنه بید سرخ اسکان داده شده و پس از آن با تهیه اتوبوس جایگزین به مقصد مهران اعزام شده اند.

سرهنگ شیری متذکر شد: تمام اتوبوس ها باید به تجهیزات اطفای حریق و چکش های شکست اضطراری شیشه مجهز باشند و این امر چون با جان مردم در ارتباط است، خط قرمز پلیس بوده و با اتوبوس هایی که فاقد چنین تجهیزاتی باشند شدیداً برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز