ورود دومین ایرباس ۳۲۱ به جزیره کیش

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۸:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۳۶۱
ورود دومین ایرباس ۳۲۱ به جزیره کیش
ناوگان هوایی شرکت کیش ایر به جوانترین ایرباس های 321 کشور مجهز شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، کمتر از یک هفته پیش بود که ارائه خدمات توسط جوانترین هواپیمای کشور در ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش آغاز شد و امروز شاهد ورود دومین فروند از این هواپیماها برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران توسط هواپیمایی کیش هستیم.

توسعه گردشگری بر پایه ارتقاء کیفیت  و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش در برنامه ریزیها ست و برای دستیابی به رضایتمندی گردشگران گسترش امکانات سفر به کیش از موارد مورد توجه مسئولان جزیره کیش است.

در این راستا مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از بدو فعالیت در جزیره کیش در پی توسعه و جوان سازی ناوگان هواپیمایی این جزیره بوده است. با اقدامات و پیگیریهای  سازمان منطقه آزاد کیش 26 اسفند 94 و دوم فروردین 95  این تلاش ها به ثمر نشست و دو فروند ایر باس 320 وارد جزیره کیش شد.

درگام بعدی سازمان منطقه آزاد کیش با خرید دو فروند ایرباس 321 موفق به ورود جوانترین هواپیماهای کشور به ناوگان هوایی جزیره کیش شد.

این دو فروند هواپیمای ایرباس 321 که دارای  ظرفیت 170 مسافر هستند در پایان سال 2006 تولید شده اند و از این پس در شرکت هواپیمایی کیش به مسافران خدمات ارائه می کنند.

شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش و در حال حاضر علاوه بر این دو فروند ایرباس 321، دارای 12 فروند هواپیما شامل 2 فروند ایرباس 320، 7 فروند MD و 3 فروند هواپیمای فوکر100 است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز