به کوشش بنیاد فردوسی و بنیاد فارابی؛

آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۷:۴۳
کد خبر: ۴۸۱۸۸۵
آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی برگزار می‌شود
«آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی» ویژه گرامیداشت ثبت­ های جهانی ایران در یونسکو به کوشش بنیاد فردوسی و بنیاد فارابی با همکاری موسسه فردوسی توسی و موسسه نگارستان اندیشه در تاریخ دو­شنبه 24 آبان ماه امسال از ساعت 15 در تالار دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با حضور مدیران ارشد فرهنگی و هنرمندان نامدار برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این آیین ویژه گرامیداشت ثبت ­های جهانی «هزاره سرایش شاهنامه فردوسی»، «هنر نقالی» و «آیین ­های پهلوانی و زورخانه ­ای» به نام ایران در یونسکو است که با همراهی و همدلی پرشور ستارگان فرهنگ، هنر و ورزش برگزار خواهد شد.

از برنامه­ های «آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی» ارج­ گزاری از راهبران و دست ­اندرکاران سه سند ثبت جهانی مهم یاد شده و نکوداشت هنرمندان نامدار پیوسته آن خواهد بود. در پایان این آیین، فیلم سینمایی شاهنامه ­ای «تمرین برای اجرا» به کارگردانی محمدعلی سجادی نمایش داده خواهد شد.

«آیین ارمغان ایرانی؛ میراث جهانی» در تاریخ دو­شنبه 24 آبان ماه 1395 از ساعت 15 در تالار دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست) برگزار می شود.

photo_2016-11-12_10-23-17

حضور در این آیین برای فرهنگ دوستان آزاد است. 

نظر شما