محمد محمودی شاه‌نشین در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد؛

ایجاد رونق در صنعت بازار گردشگری

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۳:۱۷
کد خبر: ۴۸۲۴۹۱
ایجاد رونق در صنعت بازار گردشگری
نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت گردشگری در مجلس گفت: مجلس باید لوایحی که نمایندگان در حوزه گردشگری ارائه می‌دهند، مسیری را برای رونق بازار گردشگری ایجاد کنند.

«محمد محمودی شاه‌نشین» نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و  شهرقدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت گردشگری کشور ایران به خبرنگار میراث فرهنگی «خبرگزاری برنا» گفت: خیلی از کشورها مثل کشور «ایران» دارای سوابق درخشان در امر میراث فرهنگی و گردشگری هستند و توریست همیشه به دنبال آثار باستانی است و اگر تبلیغات در کشور باشد، افزایش گردشگری در کشور به دنبال خواهد داشت.

به گفته او، ایران تاریخ گویای هزاران سال پیش را دارد و توریست‌ها بیشتر علاقمند به تاریخ و آثار باستانی هستند. در واقع آثار باستانی کشور ایران قیمت با ارزشی برای کل جهان دارد و یکی از مهمترین اتفاقات در طول تاریخ ایران تاریخ هخامنشیان و دوره‌های مختلف بشری تاریخ اصیل این کشور محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد در قدس مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه 4 فصل سال و جذابیت‌هایی برای توریست دارد، افزود: موضوع دیگر 4 فصل بودن ایران است مثلا همین روزها در اردبیل برف است و تهران یک هوای متعادل دارد و با توجه به داشتن 4 فصل در سال گاهی در اوج گرمای تابستانی برف زمستانی را شاهد بوده‌ایم، این‌ها یک نعمت خدادادی به شمار می‌آید که با حفظ ارزش‌ها می‌توانیم در جهت ایجاد مشاغل مرتبط و رونق کسب و کار استفاده کنیم کشور موفق باشد که از نعمتهای خدادادی کشور خودشان استفاده ببرند و در این ذخایر که هم متعلق به گذشته است و هم الان و همینطور نسل‌‍های آینده باید استفاده کنند و این نشان از این دارد که ما در کشور باید از صنعت گردشگری و استفاده از توانمندی‌ها و منابع درآمدی با کمال استفاده بهینه استفاده کنیم.

محمودی شاه‌نشین با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قوانین و مقرراتی را که وضع می‌کند باید در هدایت و حمایت آن باشد و مسائلی که باید رعایت شود این است که ترویج دهد و درست این است که مجلس با لوایحی که نمایندگان ارائه می‌دهند مسیری را برای رونق بازار گردشگری ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز