عضو شورای شهر تهران ادعا کرد:

مرگ ۴۱۲ شهروند تهرانی بر اثر آلودگی هوا

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۰۱۳
مرگ ۴۱۲ شهروند تهرانی بر اثر آلودگی هوا
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادعا کرد که 412 شهروند تهرانی از اول تا 23 آبان ماه جاری براثر آلودگی هوا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حبیب کاشانی در سیصد و ششمین جلسه شورای شهر اسلامی تهران بدون اشاره به مستندات و مرجع تایید کننده این آمارها افزود: در همین مدت، کودکان زیادی نیز دچار بیماری اوتیسم شدند که رنج مضاعفی را بر خانواده‌های آنان تحمیل کرده است.

وی اظهار کرد: در این خصوص پیشنهاد می کنم که نهادهای نظارتی به خصوص قوه قضائیه با ارسال تیمهای نظارتی به سازمان بهشت زهرا(س) نسبت به آگاهی از دلایل مرگ و میر این تعداد از شهروندان کسب اطلاع کند.

کاشانی با بیان اینکه اهل سیاسی بازی نیستم، افزود: در این بین مردم چه گناهی کرده اند؟ مقصر کیست؟ چرا دولت و شهرداری مسئولیت شان را قبول نمی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه آلودگی هوا فقط معطوف به تهران نیست و اکنون مردم غرب و جنوب کشور نیز از ریزگردها و آلودگی هوا دچار آسیب شده اند و هیچ مسئولی هم حاضر نیست به تقصیر خود اقرار کند.

وی با توصیف هوای این روزهای تهران به هوایی شیمیایی عملیات خیبر، اظهار کرد که باید مسئولینی که از موهبت حقوق های نجومی، سفرهای خارجی وغیره بهره مند هستند در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند و اعضای شورای شهر نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز