سرهنگ رحمان علیدوست خبرداد:

اعمال محدودیت های اجتماعی مشمولان غایب پس از ارسال اخطاریه کتبی

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۸۳۰۳۸
اعمال محدودیت های اجتماعی مشمولان غایب پس از ارسال اخطاریه کتبی
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایبی که با دریافت اخطاریه کتبی سازمان وظیفه عمومی ناجا، وضعیت خدمتی خود را مشخص نکرده اند با محدودیت های اجتماعی مواجه خواهند شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،سرهنگ رحمان علیدوست گفت: براساس مصوبه ستاد فراخوان و تعیین تکلیف مشمولان غایب، سازمان وظیفه عمومی پس از شناسایی مشمولان غایبی که با وجود دریافت پیامک این سازمان، همچنان وضعیت خدمتی خود را مشخص نکرده اند، از اول آبان ماه اقدام به ارسال اخطاریه کتبی به در منازل آنان کرده است.

وی با بیان این مطلب که ارسال اخطاریه به درب منازل مشمولان غایب به صورت مرحله ای کماکان ادامه خواهد داشت، افزود: این دسته از افراد با دریافت اخطاریه کتبی می بایست هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مشخص کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص تبعات عدم توجه به اخطاریه ها ارسالی  بیان کرد: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای، اشتغال به کار و ..... مواجه خواهند شد.

وی گفت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز