طبق اعلام هواشناسی؛

سرما و برف و باران به تهران رسید

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۸۳۹۹۲
سرما و برف و باران به تهران رسید
هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد طی 72 ساعت آینده شاهد کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در سطح استان باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، همچنین دراین مدت برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان تهران نیز بارش برف دور از انتظار نیست. 
بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدلها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی سه روز آینده نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود. 

از ساعات بعدازظهر تا اواخر وقت امروز (جمعه) افزایش سرعت باد و در پاره ای نقاط به ویژه بخش های جنوبی و غربی استان گاهی با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک را خواهیم داشت. 
طی 24 ساعت آینده در بعضی ساعات بخصوص در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بارش پراکنده پیش بینی می شود و همچنین از شنبه شب نیز رگبار باران و تند باد موقتی همراه با بارش برف در ارتفاعات تا روز یکشنبه هفته آینده دور از انتظار نخواهد بود. 
از امشب شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان تهران خواهیم بود و پیش بینی می شود روند کاهش دما در سطح استان تا آخر هفته آینده تداوم داشته باشد. 
هواشناسی استان تهران دمای امروز (جمعه) تهران را 22 درجه و همچنین کمینه دمای تهران را 11 درجه سانتیگراد اعلام کرد. 
 ورامین با 23 درجه و امین آباد فیروزکوه با 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز