لغو مرخصی مجرمان و سارقان سابقه دار استان های مرزی

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۷:۴۲
کد خبر: ۴۸۴۲۴۹
لغو مرخصی مجرمان و سارقان سابقه دار استان های مرزی
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا گفت: برای جلوگیری از بروز هرگونه جرایم ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، به سارقان و متهمان سابقه دار در استان های مرزی، مرخصی داده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا موذن در توصیه های پلیس به زائران اربعین، اظهارداشت: زائران عزیز قبل از سفر و خالی شدن منزل از سکنه، تمهیدات ایمنی را در نظر بگیرند و آن رابه دست یک فرد امین و یا یکی از بستگان که برای سرکشی های متناوب در دسترس باشد، بسپارند.

وی افزود: همچنین در صورت ماندن اعضای خانواده در منزل نظیر کودکان و کهنسالان از بستگانی که در شهر سکونت دارند، بخواهید به صورت تلفنی با آنها در تماس بوده و یا مدام سرکشی داشته باشند که اگر نیاز و مراقبتی لازم دارند، برطرف شود.

سرهنگ موذن به زائران توصیه کرد: از پذیرفتن غذاهای نذری خصوصا در بین مسیر قبل از رسیدن به مقصد و مرز توسط افراد ناشناس و حتی در مبداء که به آنها تعارف می شود، خودداری کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا به زائران توصیه کرد: برای تبدیل کردن پول خود قبل از رسیدن به مرزحتما به صرافی ها و مبادی ورودی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: افراد سارق و متخلفان حرفه ای ممکن است به زائران برای تبدیل پول خود پیشنهاداتی ارائه دهند لذا زوار باید از اعتماد به این افراد پرهیز کنند.

سرهنگ موذن ادامه داد: زوار در طول مسیر ازکودکان خردسال یا افراد کهنسالی که به همراه خود دارند، غفلت نکرده و لحظه ای آنها را به هر دلیل رها نکنند.

وی به نصب بنرهای هشداری پلیس آگاهی با موضوعات مختلف اعم از سرقت، جیب بری، سرقت خودرو و داخل آن در قسمت های مناسب استان های مرزی و مسیر تردد زائران و نیز توزیع آن در بین شهروندان اشاره کرد. 

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس آگاهی خوزستان در جهت تامین امنیت  بیش از 4000 دفترچه که در آن کلیه هشدارهای قبل، حین و بعد از مسافرت به زائران داده شده، چاپ و در سطح استان های تابع مرزی توزیع کرده است.

سرهنگ موذن در خاتمه گفت: براساس هماهنگی های به عمل آمده با مراجع قضائی در استان های مرزی، از دادن مرخصی به سارقان و متهمان سابقه دار جهت جلوگیری از بروز هرگونه جرایم، خودداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز