دمای پایتخت به زیر صفر رسید؛

لباس زمستانی بر تن پایتخت

۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۸:۴۱
کد خبر: ۴۸۴۵۸۸
لباس زمستانی بر تن پایتخت
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه روند کاهش دما در اغلب مناطق کشور از سرد شدن هوای پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احد وظیفه گفت: با استقرار توده هوای سرد بر روی کشور روند کاهش دما در اغلب مناطق کشور تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: این کاهش دما در شمال شرق و نوار شمالی کشور بیشتر خواهد بود، همچنین بارش باران و برف طی سه روز آینده در استان‌های حاشیه دریای خزر و به صورت خفیف‌تر در شمال شرق کشور ادامه می‌یابد و بر وسعت نواحی با بارش برف در این مناطق افزوده خواهد شد.

وظیفه با بیان اینکه در روز یکشنبه و دوشنبه انتظار بارش پراکنده وجود دارد گفت: در روز سه شنبه بارش پراکنده در مرکز کشور پیش بینی شده و دریای خزر از روز یکشنبه تا سه شنبه و خلیج فارس در روز یکشنبه مواج است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران در اولین روز آذر با بارش پراکنده و در روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود. همچنین حداقل دما در روز دوشنبه ۲- درجه و روز سه شنبه ۳- درجه سانتیگراد خواهد بود و حداکثر دما در روز دوشنبه و سه شنبه ۵ درجه سانتیگراد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز