فعالیت ۱۳ سایت برف‌روبی در شمال تهران

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۲:۱۷
کد خبر: ۴۸۶۳۸۸
فعالیت ۱۳ سایت برف‌روبی در شمال تهران
13سایت برف روبی شهرداری منطقه یک با 700 نیروی خدماتی و 200 دستگاه تجهیزات برف روب عملیات برف روبی و پاکسازی معابر شمالی تهران را بدون وقفه انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هندس فخرالدین سلیمانی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با بارش برف، فعالیت همزمان 13 سایت اصلی، مرکزی و بزرگراهی به منظور پخش شن مخصوص در سطح منطقه انجام شد که این سایت ها با توجه به بافت جغرافیایی نواحی و مناطق کوهستانی امکانات متفاوتی را ارائه دادند.

وی گفت: با کاهش دمای هوا ، مسیرها دچار لغزندگی شدند که این امر بر شدت فعالیت نیروهای برف روب افزود.

شهردار منطقه یک افزود : خوشبختانه با تلاش بسیار نیروها، عملیات برف روبی ، پخش شن مخصوص و یخ زدایی در تمامی معابر انجام و تردد در تمامی خیابانهای منطقه یک باز است .

مهندس سلیمانی با اشاره به معابر کم عرض، کوچه باغی و پر شیب در منطقه که جزء معابر درجه سه محسوب می شوند از ساکنین این محدوده ها خواست در روزهای برفی وسیله نقلیه ی خود را از منزل خارج نکنند و در صورت لزوم از شن مخصوص دپو شده در مخازن زرد رنگ جانمایی شده در این معابر نسبت به رفع لغزندگی در محل عبور خود استفاده کنند.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، به گفته وی انجام برف روبی در معابر شیب دار و باریک نیازمند استفاده از امکانات مکانیزه کوچک و دارای قابلیت مانور است بر همین اساس کیسه های شن مخصوص در مخازن جانمایی شده تا شهروندان منطقه بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز