اطلاعیه دانشگاه آزاد در پی حادثه رخ داده در دانشکده هنر تهران جنوب

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۵:۳۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۶۵۴۰
اطلاعیه دانشگاه آزاد در پی حادثه رخ داده در دانشکده هنر تهران جنوب
در پی حادثه رخ داده برای یکی از دانشجویان دانشکده هنر و معماری واحد تهران جنوب و مضروب شدن وی در محوطه دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه آزاد استان تهران با صدوراطلاعیه‌ای، توضیحاتی در این خصوص ارسال کرد.

به گزارش برنا ، در متن اطلاعیه دانشگاه آزاد استان تهران امده است: "در روز پنجشنبه ٤اذر ٩٥ حدود ساعت 18:30 فردی در پی مشاجره و درگیری قبلی اقدام به حمله به یک دختر دانشجو در سر یکی از کلاس‌های دانشکده هنر و معماری تهران جنوب کرده است. ضارب فردی 23 ساله بوده و با ادعای اینکه همسر یکی از دانشجویان دختر است به بهانه دادن جزوه به ایشان سعی در وارد شدن به دانشکده را داشته اما با ممانعت انتظامات دانشکده مواجه شده و پس از چند دقیقه با سوء استفاده از فرصتی با عجله به سمت کلاس که در چند متری در ورودی دانشکده است رفته و علی رغم‌ ممانعت استاد به بهانه رساندن جزوه به سمت دانشجوی مذکور که در حال ارائه کنفرانس درس خود بوده است حمله کرده و با خارج کردن چاقو از زیر لباس خود او را با سه ضربه چاقو به سر و کتف و شکم مجروح کرده است. در این حین مامور انتظامات بلافاصله در پی ضارب به کلاس مربوطه رفته و با سرعت عمل فرد ضارب را در حین ‌فرار پس از لحظاتی با درگیری مجدد دستگیر کرده و با حضور ماموران کلانتری 107 فلسطین در دانشکده، ضارب به دست قانون سپرده شده است.   

در پی این حادثه با حضور سریع اورژانس، دانشجوی مجروح نیز پس از انجام امور اولیه امدادی به بیمارستان فیروزگر انتقال داده شد و در حال حاضر حال روحی و جسمی ایشان رو به بهبود است.  

طبق ادعای ضارب، دانشجوی مضروب قبل از ورود به دانشکده حدود 30دقیقه در بیرون دانشکده با ضارب در حال گفتگو بوده است.

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن حضور در بیمارستان پیگیر کلیه امور درمانی دانشجوی مصدوم هستند و اقدامات لازم برای حمایت و پیگیری قضایی این موضوع نیز در دستور کار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

بر اساس اعلام نیروی انتظامی ضارب دانشجو نبوده و دارای شغل آزاد بوده و مدعی است پاسخ منفی به خواستگاری اش از دختر مضروب انگیزه اش برای این حمله بوده است. "

 

نظر شما