وزیر آموزش و پرورش در همایش دیده بیدار:

اولویت پرورش است و در کنار آن باید آموزش داده شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۰:۰۶
کد خبر: ۴۸۶۷۵۹
اولویت پرورش است و در کنار آن باید آموزش داده شود
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اولویت ما «پرورش» است، گفت: اگر «پرورش» درست شود، خود به خود «آموزش» شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سومین همایش «دیده بیدار» ویژه بسیجیان ستادی وزارت آموزش و پرورش امروز با حضور فخرالدین احمدی دانش‌ آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از معاونان و مسئولان این وزارتخانه و سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه راهیان نور کشور در تالار حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به شخصیت آیت‌الله موسوی اردبیلی اظهار داشت: جامعه آموزش و پرورش وامدار اندیشه و تلاش ایشان از سالیان دور تا امروز است و تعلیم و تربیت، مدرسه و دانشگاه در کانون تلاش و جهاد وی بوده است.

احمدی دانش آشتیانی افزود: ایشان از قدیم در راه‌اندازی مدرسه و دانشگاه برای رشد علمی دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش زیادی کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جمله حضرت امام(ره) درخصوص بسیج که فرموده‌اند بسیج مدرسه عشق است، یادآور شد: از این طریق جوهر بسیجی بودن مشخص می‌‌شود.

وی تصریح کرد: مدرسه عشق، عاشقانه رفتن و در پی آموختن، دویدن است و همین دو پایه می‌تواند جامعه را به رشد و بالندگی برساند و در آموزش و پرورش نقش موثری را بازی کند.

احمدی دانش آشتیانی عنوان کرد: در هفته بسیج و فلسفه اینکه هفته‌ای به این نام اختصاص می‌دهیم این است که خودمان را مورد تذکر قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مهم‌ترین خصوصیات بسیجیان، خاطرنشان کرد: اینکه چرا توانسته‌ایم با استکبار جهانی مقابله کنیم همه اینها در سایه خصوصیات رزمندگان بوده است که البته رهبری داهیانه امام(ره) نیز جای خود را دارد.

احمدی دانش آشتیانی گفت: این خصوصیات باید همیشه و همه سال برای تک تک ما مورد توجه باشد.

وی افزود: اولویت پرورش است و در کنار آن باید آموزش داده شود و اگر پرورش درست شود خود به خود آموزش شکل می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز