قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران:

زبان هنر برنده‌تر از هر زبان دیگری است

۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۶:۵۳
کد خبر: ۴۸۷۴۶۶
زبان هنر  برنده‌تر از هر زبان دیگری است
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه مردم و مسئولان هر کدام به اندازه یکدیگر در حل مشکلات شهری مسئول هستند،گفت: در بخش‌های مختلف، زبان هنر گویاتر و برنده‌تر از هر زبان دیگری است چراکه هنرمندان در طرح های خود مشکلات جامعه را درک کرده و از نزدیک با نواقص آن آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛  قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص کمپین بزرگ «محیط زیست شهری» که با مشارکت سازمان زیباسازی و ستاد محیط زیست برگزار شد، افزود: بیان مشکلات از زبان هنر بسیار تاثیرگذار است.

«منصور باقرصاد» با بیان اینکه ما می‌توانیم موضوعات محیط زیستی را با زبان هنر به گوش مردم و مسئولان برسانیم، ادامه داد: مردم و مسئولان هر کدام به اندازه یکدیگر در حل مشکلات شهری مسئول هستند.

به گفته باقرصاد این کمپین بخشی از مشکلات شهر را با زبان هنر به نمایش در می‌آورد به همین دلیل می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات شهری ایفا کند.

او در ادامه با بیان اینکه باید در این پیام ها مردم را هوشیار کنیم گفت: در کمپین محیط زیست شهری موضوعات مهم در اولویت توجه و فرهنگ سازی قرار میگیرد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری با اشاره به فعالیت دانشجویان و نخبگان در این کمپین، افزود: کار قشنگ و قابل تقدیر ی انجام شده،  به همین دلیل امیدوارم که این کمپین روی مردم اثرگذار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز