محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایانی ماه صفر

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۱:۲۹
کد خبر: ۴۸۷۸۸۶
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایانی ماه صفر
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پایانی ماه صفر را اعلام کرد.

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی چند روز آینده (سه‌شنبه تا جمعه) به شرح زیر است:

«

1.موتورسیکلت :

 

تردد موتور سیکلت تا ساعت 24 روز جمعه (12 آذرماه) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 

2.سواری:

 

محور کرج-چالوس:

 

الف - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه (12آذرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز جمعه( 12آذرماه) از مرزن آباد به سمت کر، یک طرفه خواهد بود.

 

محور هراز:

 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 23 روز جمعه (12 آذرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 23 روز جمعه (12 آذرماه) از آب اسک به سمت تهران، یکطرفه خواهد بود.

 

محور قدیم مشهد – ملک آباد :

 

تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملک آباد از ساعت 6 الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه ممنوع است. ( مخصوص تردد زائران پیاده )

 

3. وسایل نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی و یافاسدشدنی):

 

3.1- محور کندوان:

 

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

 

3.2- محور هراز:

 

الف-تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

 

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روز پنجشنبه و نیز از ساعت 6 روز جمعه (12 آذرماه) الی 6 روز شنبه (13 آذرماه) از محور هراز ممنوع است.

 

3.3- محور فیروزکوه:

 

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

 

3.4- محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس:

 

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ساعت 8 الی 23 روزهای چهارشنبه و جمعه (مورخ 10 و 12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.

 

3.5- آزاد راه قزوین – کرج و بالعکس:

 

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روز جمعه ( 12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.

 

3.6- محور اردبیل- آستارا و بالعکس:

 

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ 10 و 12 آذرماه در محور فوق ممنوع است.

 

3.7- محورهای قوچان – مشهد ، سبزوار – مشهد ، گناباد – مشهد و تربت جام – مشهد و کلیه محورهای استان خراسان رضوی :

 

الف - تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روزهای سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 آذرماه در محور فوق ممنوع است.

 

ب- تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملک آباد از ساعت 6 الی 18 روزهای سه شنبه و چهارشنبه ممنوع است. ( مخصوص تردد زائران پیاده )

 

3.8- محور سلفچگان – قم :

 

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز جمعه 12 آذرماه در محور فوق ممنوع است.

 

3.9- محورهای قدیم ساوه – همدان و بالعکس:

 

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز چهارشنبه در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه ساوه – همدان است.

 

3.10- اصفهان محور نایین – خور - طبس :

 

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 23 روز جمعه (12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است.

3.11- محور هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز – شهرکرد و بالعکس :

 

تردد انواع کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 10 الی 22 روز جمعه(12 آذرماه) در محور فوق ممنوع است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز