دو انتصاب در معاونت بهداشت وزارت بهداشت

۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۱:۳۲
کد خبر: ۴۸۸۱۹۵
دو انتصاب در معاونت بهداشت وزارت بهداشت
معاون بهداشت وزارت بهداشت، طی احکامی جداگانه، دکتر جعفر صادق تبریزی را به سمت قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه و دکتر ناصر کلانتری را به سمت مشاور معاون بهداشت در امور بهداشتی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، طی حکمی از سوی دکتر علی اکبر سیاری، معاون بهداشت وزیربهداشت، دکتر جعفر صادق تبریزی به سمت قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه منصوب شد.

 متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر جعفر صادق تبریزی

معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان شرقی

 پوشش همگانی سلامت مستلزم فراهم نمودن دسترسی به خدمات سلامت و بهره مندی از آن در حد پاسخگوئی به تقاضا و نیاز مردم و حمایت مالی از آنان و رعایت اصول مشارکت و توانمندسازی مردم، همکاری بین بخشی، عدالت در سلامت، بهره گیری از تکنولوژی مناسب و ارائه خدمات با کیفیت مناسب است. جهت تحقق این امور طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت با 15 برنامه و 10 پروژه پشتیبان در دست اقدام است.   با توجه به تعهد، تخصص و تجربه های ارزشمند جناب عالی در حوزه بهداشت به موجب این ابلاغ  به سمت قائم مقام معاونت بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه منصوب می شوید. امید است با اتکال به ایزد منان و بهره گیری از توان فنی و کارشناسی همکاران آن مرکز و دیگر نیروهای متخصص و متعهد و با تجربه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در جهت هر چه بهتر اجرا کردن مأموریت تعریف شده برای آن مرکز در سطح ستاد و استانها با موفقیت عمل نمایید.

از جنابعالی انتظار دارم ضمن آن که 15برنامه و 10 پروژه پشتیبان طرح تحول حوزه بهداشت که سرلوحه تمام کارهای این حوزه است، مورد اهتمام کامل قرار داده و اولویت های سال جاری را که از ابتدای سال در دستور کار همه ی معاونین بهداشت قراردارد مورد حمایت و پشتیبانی، قرار داده و با دقت هر چه بیشتر این امور را دنبال نمایید.

همچنین در حکمی دیگر، دکتر ناصر کلانتری به عنوان مشاور معاون بهداشت در امور بهداشتی منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر ناصر کلانتری ، عضو محترم هیئت علمی انیستیتو علوم تغذیه و صنایع غذایی کشور

    با توجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرایی، آموزشی و پژوهشی و شناخت شما از نظام شبکه بهداشتی درمانی کشور، به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور بهداشتی منصوب می شوید. انتظار دارم در نظم بخشیدن به امر مستند سازی خدمات و برنامه های طرح تحول در حوزه بهداشت و تهیه و تدوین متون آموزشی کارکنان بهداشتی که از ضروریات طرح تحول می باشد حوزه بهداشت را یاری نمائید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز