آغاز بارش باران در تهران از ساعت ۱۲

۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۲۸۹
آغاز بارش باران در تهران از ساعت ۱۲
از ساعت 12 ظهر شاهد آغاز بارش باران در پایتخت خواهیم بود، این بارش ها تا فردا شب ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سازمان هواشناسی  اعلام کرد: ابرهای بارشی که از سمت جنوب و جنوب غرب وارد کشور شده اند، امروز به تهران رسیده و از ساعت 12 ظهر شاهد آغاز بارش باران در پایتخت خواهیم بود.این بارش ها تا فردا شب ادامه دارد.

 با توجه به اینکه باران های این سامانه به صورت رگباری است، پیش بینی می کنیم، معابر پایتخت به علت شدت بارش ها دچار آبگرفتگی شوند.

طی روزهای آینده کدام استان ها چقدر بارش دارند؟

طبق آخرین تحلیل ها در کانال آب و هوای ایرانی از پنجشنبه با تلفیق رطوبت سودانی با کم فشار فعال، بارش ها در نیمی از کشور شدت می گیرد.

اگر خط موربی از جنوب غرب(حوالی آبادان) به سمت شمال شرق(بجنورد) بکشیم، بالای این خط که حدود نود درصد استان هاست، بارش خواهند داشت و پایین این خط که تنها چند استان پهناور هستند مانند سیستان و بلوچستان و کرمان و یزد و مناطق گسترده ای از فارس، بارشی نخواهند داشت.

 شدیدترین بارش ها طی پنجشنبه شب تا جمعه شب در مناطقی از جنوب و غرب آذربایجان های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، مناطقی از تهران، مناطقی از البرز، غرب اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و مناطقی از همدان رخ خواهد داد.

 در کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری حداقل 200 میلیمتر بارش باران خواهیم داشت و در ارتفاعات بارش بسیار سنگین برف را شاهد خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در تهران بیش از 20 میلیمتر بارش خواهیم داشت که مناسب و دلچسب است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز