توقیف ۶۸۰دستگاه خودروی دارای شیشه دودی در همدان

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۴۶۲
توقیف ۶۸۰دستگاه خودروی دارای شیشه دودی در همدان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: 680 دستگاه خودروی دارای شیشه دودی هفته جاری در این استان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ «علی فکری» گفت: طبق قانون رسیدگی به تخلف رانندگی نصب پرده و برچسب های دودی روی شیشه های خودرو به نحوی که در دید راننده مانع ایجاد کند ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

وی افزود: پلیس راهور همدان در طول سال به طور مستمر به این تخلف رسیدگی کرده و رانندگان خاطی را اعمال قانون می کند.

وی اضافه کرد: نخستین طرح حجمی توقیف خودروهای دارای شیشه دودی از پنجم آذرماه به مدت یک هفته اجرایی شد که در این طرح 680 دستگاه خودرو اعمال قانون و توقیف شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: افرادی که اقدام به تغییر در شیشه های خودرو و نصب برچسب های دودی بکنند طبق قانون 500 هزار ریال جریمه می شوند.

سرهنگ فکری بیان کرد: مدارک رانندگان دارای خودرو با شیشه دودی توقیف شده و پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی و از بین بردن برچسب و دیگر موانع، مدارک تحویل رانندگان می شود.

وی تاکید کرد: استفاده از شیشه های دودی منجر به کاهش دید رانندگان شده و به این علت امسال چندین سانحه جرحی و خسارتی بخصوص شب هنگام رخ داده است.

رئیس پلیس راهور همدان گفت: عوامل پلیس راهور خودروهای دارای شیشه دودی که راننده و سرنشین داخل آن به خوبی قابل روئیت نباشند را توقیف می کنند.

سرهنگ فکری افزود: افرادی که دارای چشمان ضعیف و بیماری هایی هستند برای دودی کردن شیشه خودرو ، باید با مراجعه به پلیس راهور مجوز لازم را دریافت کنند.

طبق آمار پلیس راهور 330 هزار دستگاه خودرو و 190 هزار دستگاه موتورسیکلت در همدان تردد دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز