آماده‌باش کامل پلیس راه برای تخلیه ترافیک روز جمعه

جمعه بار دیگر جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۴:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۴۷۰
جمعه بار دیگر جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه برای تخلیه بار ترافیکی گسترده در روز جمعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیس پلیس راه استان البرز گفت: طی هفته گذشته و به دلیل تعطیلات رسمی در کشور، شاهد افزایش مسافرت‌های برون‌شهری در اکثر نقاط کشور بودیم.

«رضا اکبری» افزود: به همین دلیل طی این هفته حجم زیادی از خودروها در محورهای برون‌شهری استان البرز به ویژه آزادراه تهران ـ کرج و همچنین جاده چالوس تردد کردند

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: اکثر مسافرت‌ها از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور بود.

اکبری با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی هفته و اتمام تعطیلات گفت: تجربه نشان داده که اکثر شهروندان روز جمعه را برای بازگشت انتخاب می‌کنند و ما باید شاهد این باشیم که تمام خودروهایی که طی یک هفته از تهران و البرز خارج شدند، ناگهان و در روز جمعه قصد بازگشت دارند.

وی افزود: به همین دلیل نیاز است که تمهیداتی برای تخلیه بار ترافیکی و جلوگیری از ترافیک‌های چندین ساعته در محورهای مختلف اجرا کنیم.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: این تمهیدات از ظهر روز پنجشنبه آغاز می‌َشود و تا بامداد روز شنبه ادامه دارد.

اکبری ادامه داد: همچنین در عصر روز جمعه جاده چالوس برای ساعاتی یک طرفه می‌شود، تا بتوانیم خودروهایی که قصد بازگشت به استان‌های تهران و البرز را دارند، به خوبی هدایت کنیم.

وی افزود: بنابراین از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه این هفته مصادف با دوازدهم آذر ماه، ماموران پلیس راه اجازه حرکت خودروها از میدان امیرکبیر واقع در شهرستان کرج به سمت استان مازنداران در جاده چالوس را نمی‌دهند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین از ساعت 17 تا ساعت بیست و چهار حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت شهرستان کرج به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

اکبری با اشاره به گزارش های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران و برف در ارتفاعات و محورهای کوهستانی گفت: مسافران لازم است که در این مدت ضمن احتیاط در رانندگی، پیش از سفر از وضعیت جوی جاده‌ها مطلع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز