استارت آپ چیست؟ آیا هر شرکت نوپایی را می توان یک استارت آپ در نظر گرفت؟

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۳:۳۳
کد خبر: ۴۸۸۷۴۱
استارت آپ چیست؟ آیا هر شرکت نوپایی را می توان یک استارت آپ در نظر گرفت؟
یادداشت میهمان- ثمانه محمودآبادی

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هر شرکت نوپا نمی تواند به تنهایی به عنوان استارت آپ در نظر گرفته شود. یکی از مهمترین مشخصات استارت آپ ها طرح ریزی، نوآوری و ایجاد خلاقیت با استفاده از کمترین هزینه ها است.  و استفاده از فضای مجازی و تکیه بر نیاز های روز جامعه می باشد.

اساس کار و تشکیل کارآفرینی در استارت آپ ها بر اساس نوآوری و ایده پردازی در زمینه هایی بنا شده است که ضمن درآمد زا بودن می توانند، در رشد و ارتقاء کیفی زندگی آحاد جامعه مفید واقع شوند. استارت آپ ها می توانند به عنوان بخشی از یک کسب کار از پیش طراحی شده به فعالیت نموده و یا به عنوان یک کسب و کار تازه تاسیس مجزا با هدفی مشخص کار خود را آغاز نمایند.

اما مسئله ای که در این مورد هیچ تغییری نخواهد کرد اصل نوآوری، خلاقیت و طرح ریزی بر اساس کم هزینه بودن است.

یک کسب کار زمانی می تواند به عنوان استارت آپ در نظر گرفته شود که بتواند با کم ترین هزینه و وقت، مشتریان خود را پیدا کرده و نیاز آنان را بر طرف نماید. موقعیت سنجی، ریسک پذیری و نحوه پیش بینی رفتار مشتریان تنها یکی از مهارت هایی است که علاقه مندان به راه اندازی کسب و کارهای نوین بایستی بدان توجه کنند.

نکته بعدی در این مورد، برنامه ریزی و نه گفتن به مواردی است که می تواند در طولانی مدت ضمن صرف وقت، کارآفرینان را از هدف خود دور کند لذا بایستی ضمن برنامه ریزی دقیق در مورد اهداف یک پروژه از صرف وقت و هزینه در موارد موازی که می تواند، شما را از رسیدن به موفقیت دور کند جدا بپرهیزید.

ثمانه محمودآبادی( دبیر رویداد استارت آپ محیط زیست با ایجاد رسانه های محیط زیستی)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز