قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران:

کمپین محیط زیست شهری گام موثری برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب است

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۸۹۱۱۳
کمپین محیط زیست شهری گام موثری برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب است
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به کمپین محیط زیست شهری و پیام های محیط زیستی که بر روی بیلبوردهای سطح شهر تهران نقش بسته است تاکید کرد: پیام های مرتبط با مدیریت مصرف آب در این کمپین می تواند گام موثری برای فرهنگ سازی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا علیرضا نوذری‌پور  گفت: با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و آب در کشور و دنیا بی تردید این اقدام شهرداری در قالب اجرای کمپین محیط زیستی و انتقال پیام های محیط زیستی به ویژه در حوزه مدیریت مصرف آب ارزشمند است چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ صرفه جویی و مدیریت مصرف منابع آبی هستیم.

وی افزود: در شرایط فعلی لازم است به شهروندان یادآوری کنیم که باید در حوزه مصرف آب صرفه جویی در دستورکار قرار دهیم و انتقال این پیام ها از طریق بیلبوردهای شهری که در طول روز مداوم مقابل چشم شهروندان است می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی بر اهمیت تداوم این کمپین برای تاثیرگذاری حداکثری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بحران آب وجود دارد لذا باید مدیریت مصرف و فرهنگ سازی در این عرصه تداوم داشته باشد، در چنین شرایطی اگر کمپین محیط زیست شهری تداوم داشته باشد یا به صورت دوره ای و یا حتی محدودتر به صورت تمام طول سال کمک ارزشمندی در این حوزه خواهد داشت و به شعار شهر تازه نیز به عنوان یکی از اهداف برگزاری این کمپین دست خواهد یافت.

وی تاکید کرد: قطعا اگر این پیام ها مطابق ذائقه شهروندان و با زبان هنر منتقل شود تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت شرکت آب و فاضلاب نیز به صورت محدود از بیلبوردهایی در سطح استان برای انتقال مفاهیم مدیریت مصرف آب استفاده می کند اما این شرکت از اجرای چنین کمپینی که با حجم بزرگتری این مفاهیم به شهروندان پایتخت در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف منتقل می کند، استقبال می کند.

 

 

نظر شما