معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با برنا:

جوانان همه استان‌ها تا پایان امسال خانه‌دار می‌شوند

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۴:۲۵
کد خبر: ۴۹۰۵۵۸
جوانان همه استان‌ها تا پایان امسال خانه‌دار می‌شوند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سال جاری نزدیک به 12 خانه جوان در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده و تا پایان سال در 19 استان دیگرخانه جوان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره راه اندازی خانه جوان در استان‌های کشور گفت: سال جاری نزدیک به 12 خانه جوان در استان‌های مختلف راه‌اندازی کردیم. همچنین تعدادی از خانه‌های جوانان در استان‌ها به لحاظ فضای فیزیکی از متراژ پایینی برخوردارند به همین دلیل، تصمیم جدید ما این است که حداقل فضای اختصاص یافته به خانه جوان 500 متر باشد.

«محمدرضا رستمی» با بیان اینکه تا پایان سال 95 برای 19 استان دیگر خانه جوان به صورت استجاری راه اندازی می‌شود، افزود: تلاش ما در خانه‌های جوان استان‌ها این است که 3 موضوع اصلی را پیگیری کنیم. یکی استقرار سمن‌های جوانان در خانه‌های جوانان که فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان بتواند در مرکز واحدی ارایه شود و ارتباط سمن‌های هر استان با هم از طریق آنها برقرار شود. به طوری که برنامه سمن‌های جوانان در فضای خانه جوانان قابل اجرا باشد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: بخش دوم فعالیت در خانه‌های جوانان مربوط به انتخابات مجامع استانی سمن‌های هر استان است که در حال برگزاری است و مجامع انتخاب شده در خانه جوانان مستقر می‌شوند.

رستمی افزود: بخش سوم فعالیت خانه‌های جوانان در استان‌ها نیز مربوط به امور جوانان است که از فضای جوانان برای گفتگوها، جلسات و ارایه توانمندی‌ها، خدمات و برگزاری مراسم و جشن‌های مرتبط با جوانان و استفاده از محیط‌های فراغتی برای جوانان همچون سالن سینما، تاتر، امکانات ورزشی، کافه کتاب، کافه هنر و غیره استفاده کنند و از این فرصت به عنوان یک فرصت ارتباطی فرهنگی برای جوانان استان بهره‌مند می‌شویم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گام بعدی این وزارتخانه را ساخت خانه جوانان برای همه استان‌ها در سال 96 عنوان کرد و گفت: سال آینده در زمینی به مساحت یک هزار متر که در هر استان مشخص شده، خانه جوان احداث می شود.  امسال دولت با پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان، 50 میلیارد تومان به موضوع ساخت خانه‌های جوانان در استان‌ها اختصاص داد که امیدواریم در سال 96 با استفاده از این اعتبارات عمرانی با همکاری مدیریت استانها، ساخت خانه‌های جوانان استانی را به نتیجه برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز