معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

برنامه دولت ایجاد فضای امن بین جوانان است/ جوانان برای دولت ابزار تبلیغاتی نیستند

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۹۱۴۲۱
برنامه دولت ایجاد فضای امن بین جوانان است/ جوانان برای دولت ابزار تبلیغاتی نیستند
معاون امور سازماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن ها در این دولت ابزار های انتخاباتی و سیاسی نیستند بلکه تلاش می شود از قابلیت و توانمندی های آنان در عرصه های مختلف به توسعه کشور کمک شود.

به گزارش گروه خبر اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد رضا رستمی در نشست صمیمی سمن های استان بوشهر با وزیر ورزش و جوانان افزود: یکی از برنامه های دولت ایجاد فضایی امن برای بیان مسائل و مشکلات به خصوص در بین جوانان است که تاکنون به این هدف رسیده ایم .
وی اظهارداشت: افزایش مشارکت و فعالیت اجتماعی مردم در جامعه از برنامه های دولت بود که در این راستا برای فرایند شکل گیری مجدد سمن ها برنامه ریزی شد.
معاون امور سازماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: پس از کاهش فعالیت و مشارکت های مردمی در دوره های گذشته، در این دولت فعالیت هایی برای رشد کمی سمن ها انجام شد.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر یکهزار و 500 سمن فعال در کشور وجود دارد که براساس برنامه ریزی ها تا پایان این دولت این تعداد به دو هزار و500 سمن فعال افزایش می یابد.
رستمی گفت: همچنین برای کیفی سازی سمن ها دوره های آموزشی دانشی و مهارتی در تمام استان های کشور برگزار شده است.
وی افزود: حمایت از طرح های سمن ها با هدف ارتقای کیفیت آنها از جمله برنامه های دولت برای کیفی سازی آنها است که برهمین اساس طرحها پس از داوری در استان ها از سقف 7 میلیون تومان کمک مالی بهره مند می شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: یک سوم جمعیت استان بوشهر معادل 350 هزار نفر را جوانان تشکیل می دهند.
احمد بهروزیان فر افزود: از این تعداد 156 هزار و 427 نفر زن و 196 هزار و 107 نفر را مردان تشکیل می دهند.
وی یادآورشد: در دولت گذشته تنها دو سمن فعال در استان وجود داشت که در زمان حاضر این تعداد به 18 سمن و تا پایان کار دولت باید به 34 سمن افزایش یابد.
بهروزیان فر اظهار کرد: پارسال هشت هزار و 290 مورد ازدواج و یک هزار و 907 مورد طلاق در استان بوشهر ثبت شد و در نیمه نخست امسال نیز پنج هزار و 25 مورد ازدواج و یک هزار و 22 مورد طلاق ثبت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز