مسمومیت ۱۶دانش آموز مارگونی با گاز

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۸:۴۹
کد خبر: ۴۹۱۹۷۴
مسمومیت ۱۶دانش آموز مارگونی با گاز
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد از مسمومیست با گاز مونوکسید کربن 16 دانش آموز دختر مرکز شبانه روزی این بخش خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ کریم اختری مقدم گفت : این تعداد دانش آموزان دبیرستان دخترانه کار و دانش این شهر که ساعت 4 بامداد پنجشنبه، 18 آذر ماه در یک خوابگاه شبانه روزی دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده بودند.

وی بیان کرد:  12نفر از این دانش آموزان به صورت سرپایی در مرکز بهداشت مارگون مداوا شدند و چهارنفر دیگر نیز با تشخیص پزشک به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انتقال یافتند و بستری شده بودند. این چهار نفر نیز دیروز(جمعه 19 آذر ماه) از بیمارستان مرخص شدند.

اختری مقدم تصریح کرد: این دانش آموزان از مناطق دور افتاده و محروم زیلایی و سیلاب کلوار در حدود 80 کیلومتری مارگون هستند. این دختران روزهای تعطیل باید به منازل خود می رفتند، اما به دلیل سرمای شدید و برودت هوا تصمیم گرفتند که همگی در خوابگاه بمانند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش مارگون اضافه کرد: یکی از آنها که احساس سرگیجه، سردرد و حال تهوع داشت سرپرست خوابگاه را اطلاع داد و وی نیز با تماس و پیگیری سریع با همکاری مدیر دبیرستان و سایر عوامل اجرایی اقدام به انتقال این بیماران و دانش آموزان به مرکز بهداشت مارگون کردند. 

مرکز شبانه روزی دخترانه مارگون تنها مرکزی است که دانش آموزان مناطق محروم و دور افتاده این بخش تحصیل می کنند و اسکان دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز