دبیر همایش بین المللی زنان و زندگی شهری خبر داد

حضور ۴۰ اندیشمندان خارجی در همایش بین المللی زنان و زندگی شهری/ تقدیر از ۱۱ مقاله برگزیده

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۰:۲۱
کد خبر: ۴۹۲۴۹۰
حضور ۴۰ اندیشمندان خارجی در همایش بین المللی زنان و زندگی شهری/ تقدیر از ۱۱ مقاله برگزیده
دبیر علمی همایش بین المللی زنان و زندگی شهری با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت : حضور و مشارکت در این گردهمایی علمی وفرهنگی موجب افتخار است چرا که پرداختن به مسایل، دغدغه ها و نگرانی های نیمی از جمعیت کشور که نقش های مهمی از جمله مادری ، همسری را در خانواده ایفا میکنند و با پذیرش مسئولیت های گوناگون در عرصه زندگی، تاثیری عمیقی در ارکان آن برجای میگذارند، ارزش برگزاری این همایش را دوچندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، «پروین پرتویی»  در همایش بین المللی زنان و زندگی شهری در برج میلاد با بیان این مطلب، افزود: امروزه اهمیت زنان در جامعه در راس به کار گیری استراتژی عملیاتی برای بهبود جامعه به حساب آمده و به یک زبان مشترک جهانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش در امتداد برنامه های پیشین شهرداری تهران از جمله برنامه ریزی برای زنان و زندگی شهری پی ریزی شده است، تاکید کرد: همایش بین المللی زنان و زندگی شهری بر 11 محور استراتژی طراحی شده و ایجاد زمینه هم اندیشی و تعامل بین اندیشمندان صاحب نظران و مدیران شهری ، تبادل تجربیات ملی و بیین المللی ، زمینه سازی برای سبک زندگی شهری ایرانی اسلامی بخشی از اهداف این همایش است.

دبیر علمی همایش بین المللی زنان و زندگی شهری با اشاره به همکاری ارگان ها و نهاد ها در برگزاری این همایش گفت: در کنار فعالیت شورای سیاست گذاری ، کمیته های علمی و کمیته اجرایی ، 11 نهاد و ارگان بین المللی ، 44 دانشگاه ، پژوشگاه، سازمان و انجمن داخلی با این همایش همکاری داشته اند به طوری که در مجموع 150 تن از اندیشیمندان داخلی وخارجی در مراحل سیاست گذاری ، تبیین محورها ، ارسال مقاله و ارزیابی علمی مقاله با این همایش همکاری داشته اند.

پرتویی افزود: در بخش چکیده مقالات 840 مقاله دریافت شد که 720 مقاله آن مورد تائید و در مجموع چکیده مقالات به چاپ رسید.

وی با اشاره به ارسال 400 مقاله کامل به دبیر خانه همایش ، اظهار کرد: 70 مقاله در سطح عالی و خوب ارزیابی شد و 11 مورد مقاله نیز برگزیده شد که در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار می گیرد و بخشی از آن ها نیز در نشریات علمی و پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

دبیر علمی همایش بین المللی زنان و زندگی شهری تاکید کرد: 86 نفر از متقاضیان خارجی از 26 کشور جهان با ارسال چکیده از مقاله و حضور در این همایش مشارکت کردند .

پرتویی اعلام کرد: از مجموع مقالات خارجی دریافتی، 54 مقاله به تائید رسیده و دو مقاله به عنوان مقاله برگزیده انتخاب شده است.

به گفته دبیر علمی همایش بین المللی زنان و زندگی شهری 40 تن از اندیشمندان خارجی بااین همایش همکاری کرده که این همکاری طی 2روز به صورت حضوری و یا به صورت ویدیو کنفرانس صورت میگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز