مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد:

افتتاح مجتمع پزشکی قانونی جنوب تهران

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۵:۰۴
کد خبر: ۴۹۳۱۵۴
افتتاح مجتمع پزشکی قانونی جنوب تهران
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از اتمام ساخت و بهره‌برداری مجتمع پزشکی قانونی جنوب تهران بعد از 9 سال وقفه و توقف پرورژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر قادی‌پا در مراسم افتتاح پزشکی قانونی جنوب تهران که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه پروژه ساخت پزشکی قانونی منطقه جنوب تهران از سال 87 آغاز شد، گفت: به دلیل نشستی که در ساختمان وجود داشت و خطر تخریب در آن دیده می‌شد، با دستور ریاست سازمان ، ساختمان تخلیه و مصوب شد که ساخت پروژه به صورت استانی آغاز شود، اما به دلیل مشکلاتی که در اعتبارات عمرانی وجود داشت، پیشبرد پروژه چند سالی به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: البته از سال گذشته با دستور ریاست سازمان پزشکی قانونی مبنی بر تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه و با حمایت ریاست دادگستری استان تهران و ریاست سازمان مدیریت، تامین اعتبار انجام شد. به طوری که در سال 94، 800 میلیون اعتبار برای این پروژه تخصیص داده شد و در سال 95 نیز 500 میلیون دیگر اختصاص یافت یعنی در یک سال و نیم گذشته علی‌رغم اینکه 20 درصد اعتبار برای پروژه‌های استان تهران در نظر گرفته شده بود، یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای این پروژه اعتبار اختصاص دادند. برهمین اساس این پروژه بعد از 9 سال به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، به طور کلی برای تکمیل این پروژه دو میلیارد و 730 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده‌ایم.

وی بااشاره به تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان جنوب تهران با افتتاح مجتمع جدید گفت: در این منطقه 19 کلانتری وجود دارد اما مراجعان باید برای دریافت خدمت به سازمان مرکزی پزشکی قانونی مراجعه می‌کردند که با ساخت این مرکز این مشکل برطرف می‌شود. همچنین پزشکانمان نیز فضای مناسبی نداشتند اما اکنون در این مرکز، فضا و امکانات خوبی وجود دارد. براین اساس امیدوارم در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در این منطقه به هموطنانمان خدمات خوبی ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز