مدیرعامل سازمان آتش نشانی خبر داد؛

انفجار شدید گاز در اهواز

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۹:۱۴
کد خبر: ۴۹۳۵۵۰
انفجار شدید گاز در اهواز
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار گاز شهری در اهواز، تاکنون ۱۰ نفر مصدوم و یک فوتی داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، امیر نجفی مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: ساکنان منطقه شیح بها در چهار راه زند اهواز خبر از حادثه انفجار شدید گاز شهری در این منطقه را به اطلاع سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز رساندند.

او افزود: این حادثه در منطقه باغ شیخ، بین شهید ادهم و گندمی رخ داده است و علت آن انفجار گاز شهری بود که ماموران آتش نشانی اهواز بلافاصله به محل اعزام شدند.

نجفی گفت: بر اثر این حادثه، یک ساختمان یک طبقه، دو ساختمان دو طبقه و دو منزل ویلایی در این منطقه تخریب شده اند که تخریب یک منزل ویلایی به صورت ۱۰۰ درصد بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: خسارت وارده بسیار شدید است و فعلا نمی توان آمار دقیقی از آن اعلام کرد ولی تاکنون شش نفر از ساکنان این واحدهای مسکونی مجروح شده اند که به مراکز درمانی منتقل شده اند. این احتمال وجود دارد که بازهم افرادی زیر آوار مانده باشند.

 
نجفی گفت: متاسفانه ازدحام از سوی مردم در منطقه بسیار زیاد است و این کار، فعالیت های امداد و نجات را با مشکل جدی مواجه کرده است به همین دلیل از مردم انتظار داریم منطقه را به منظور امداد و نجارت بهتر، تخلیه کنند.
 
او با بیان اینکه هم اکنون مدیرعامل و سایر مسئولان آتش نشانی اهواز در محل حادثه حضور دارند، افزود: به علت شدت خسارت ها، نیروهای هلال احمر استان خوزستان نیز به کمک آتش نشانی آمده اند و در حال انجام گودبرداری هستند. نجفی گفت: ۵۰ آتش نشان در محل حضور دارند و عملیات امداد و نجات را به عهده دارند.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز