در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه معرفی شد؛

پرینتر سه بعدی دستاورد نوین مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۹۴۴۴۳
پرینتر سه بعدی دستاورد نوین مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
طراحی و ساخت صفر تا صد دستگاه پرینتر سه بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین صورت گرفته است . امید است با حمایت و سرمایه گذاری بتوانیم این محصول را به تولید انبوه برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، دانشجوی کارشناسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: ساخت و طراحی پرینتر سه بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین نخستین دستاورد نوینی است که در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه عرضه شده است.

به گزارش ستاد خبری دانشگاه آزاد اسلامی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، این دانشجو در ادامه معرفی دستاوردهای نوین گفت: پرینتر سه بعدی این قابلیت را دارد تا پلاستیک ذوب شده را شکل دهد.کاربرد صنعتی این دستگاه برای افراد خلاقی است که با مدل سازی کار می کنند و مدل اولیه طرح صنعتی را  می سازند.

وی افزود:  این طرح برای مهندسینی که به لحاظ اقتصادی در پی بهینه سازی هستند کاربردی است.از این رو تلاش کردیم تا به تولیدات دست پیدا کرده و قیمت این دستگاه را پایین بیاوریم.

همچنین ناظمی یک دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه بیان کرد: طراحی و ساخت صفر تا صد دستگاه پرینتر سه بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین صورت گرفته است و توانستیم با کمترین قیمت این دستگاه را به بازار عرضه کنیم.البته امید است با حمایت و سرمایه گذاری بتوانیم این محصول را به تولید انبوه برسانیم.

وی خاطر نشان کرد:این دستگاه تا کنون بازخورد و کیفیت مناسبی داشته است اما بحث بازاریابی و سرمایه گذاری دو مشکل عمده است و با حل این دو مشکل امیدواریم بتوانیم به تولید انبوه دست پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز