رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد؛

ضرورت حضور مسئولین گمرک در حوزه مبارزه با قاچاق

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱:۰۵
کد خبر: ۴۹۴۶۷۹
ضرورت حضور مسئولین گمرک در حوزه مبارزه با قاچاق
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه راه‌های متعدد و متنوعی برای قاچاق وجود دارد، گفت: مرزهای طولانی کشور متاسفانه به‌طور کامل قابل کنترل نیستند. حتی ممکن است از راه های رسمی مانند مناطق آزاد و ویژه، بازارچه های مرزی و گمرک هم سوء استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، در خصوص مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت اظهار داشت: ضروری است که اتخاذ هر تصمیمی در این حوزه حتما با حضور مسئولین گمرک جمهوری اسلامی همراه باشد.

دیناروند با بیان اینکه راه های متعدد و متنوعی برای قاچاق وجود دارد، افزود: مرزهای طولانی کشور متاسفانه بطور کامل قابل کنترل نیستند. حتی ممکن است از راه های رسمی مانند مناطق آزاد و ویژه، بازارچه های مرزی و گمرک هم سوء استفاده شود.

وی تاکید کرد: اخیرا که سامانه متمرکز گمرک و سازمان غذا و دارو راه اندازی شده اند و ارتباط برخط آنها برقرار شده است جلوی بسیاری از سوء استفاده ها گرفته شده است.

رئیس سازمان غذا و دارو در پایان از همکاری و هماهنگی خوبی که بین دستگاه های مختلف به ویژه گمرک جمهوری اسلامی و تعزیزات حکومتی و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سازمان غذا و دارو وجود دارد تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز