انسدادمعبر عمومی توسط صداوسیما

ادعای تندگویان در مورد قرارداد چندصد میلیونی پلیس با سایت نمایشگاهی سئول

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۱:۲۶
کد خبر: ۴۹۶۰۱۵
ادعای تندگویان در مورد قرارداد چندصد میلیونی پلیس با سایت نمایشگاهی سئول
نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از قرارداد چند صدمیلیونی پلیس با سایت نمایشگاهی سئول برای تسهیل عبور و مرور و تردد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی تندگویان پس از گزارش ارائه وضعیت ترافیک از سوی سردار مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه تذکر جدی من درخصوص فعالیت سایت نمایشگاهی سئول به چمران به دلیل عدم پیگیری درست مصوبات شورای شهر است، گفت: سال 83 طی مصوبه‌ای شهرداری ملزم شده بود از برگزاری هرگونه نمایشگاه در سایت سئول خودداری کند. آن موقع شهر آفتابی وجود نداشت اما حالا با وجود سایت نماشگاهی شهر آفتاب این مصوبه اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه 10 ماه است که شهر آفتاب رونقی ندارد، گفت: روز گذشته شهر آفتاب از سوی اتحادیه برگزاری نمایشگاه‌های دنیا تایید شده و هیچ دلیلی برای عدم برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب وجود ندارد، آقای چمران روز گذشته اعلام کرده که سایت سئول قراردادهای زیادی دارد اما می‌توان همه این قراردادهای برگزاری را به شهر آفتاب منتقل کرد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه چرا پلیس راهور اجازه برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب را می‌دهد، گفت: پلیس راهور قرارداد چندصد میلیونی برای تامین نمایشگاه دارد و وقتی این قرارداد را دارد، چگونه می‌تواند مانع برگزاری نمایشگاه در سایت سئول شود؟

تندگویان با بیان اینکه باید این قرارداد فی‌مابین پلیس و سایت نمایشگاه لغو شود و منافع حقوقی جای آن لحاظ شود، گفت: در نمایشگاه مشکل رفت و آمد و تامین دسترسی بسیار جدی است و این در حالی است که بخش جنوبی نمایشگاه توسط صداوسیما به پارکینگ بدل شده و جای سوال است که چگونه یک معبر عمومی می‌تواند به پارکینگ بدل شود و پلیس هم جلوی آن را نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه در آن واحد با اتمام ساعت کار صداوسیما، نیروها تخلیه شده و همزمان باشگاه انقلاب و نمایشگاه سئول نیز تخلیه نیرو دارند، گفت: با این حال نه تنها هیچ پارکینگی در این منطقه نیست، بلکه معبر عمومی نیز توسط صداوسیما بسته شده است.

نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخوردها دوگانه است، گفت: سال‌هاست که با معضلات سایت سئول مماشات می‌کنیم و از سوی دیگر آن را یک معضل می‌دانیم و جای سوال است تا کی این برخوردهای دوگانه ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز