مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران:

پنجمین جشنواره مشکات در سه محور اصلی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۷:۴۶
کد خبر: ۴۹۶۱۷۲
پنجمین جشنواره مشکات در سه محور اصلی برگزار می شود
مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از آغاز اجرای پنجمین دوره جشنواره آموزشی ترویجی مشکات در سراسر پایتخت خبر داد و گفت: امسال این جشنواره در سه محور "اخلاق شهروندی"، "آسمان آبی" و "زمین پاک" برگزار می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمد روشنی در سومین نشست شورای سیاستگذاری پنجمین دوره جشنواره مشکات اظهار داشت: پنجمین دوره جشنواره آموزشی ترویجی مشکات در گستره محلات 354گانه شهر تهران و با مشارکت سازمان های تابعه مدیریت شهری به انجام می رسد.

وی با اشاره به محورهای سه گانه این جشنواره، افزود: محور "اخلاق شهروندی" در قالب موضوعاتی چون «آپارتمان نشینی» و «احترام به دیگران» از سوی اداره کل آموزش های شهروندی اجرا می شود.

به گفته روشنی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در محور "آسمان آبی" با دو موضوع «کارنامه من در کاهش آلودگی هوای شهر» و «رانندگی بین خطوط سفید و احترام به عابرین پیاده» در جشنواره مشکات مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین موضوعاتی چون «کاهش تولید، کم حجم سازی و رطوبت‌زدایی از پسماند خانگی» و «تفکیک پسماند از مبدأ» در محور "زمین پاک" توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به اجرا در می آید.

وی یادآور شد: کمیته های هفت گانه شامل محتوا، داوری، اطلاع رسانی، هماهنگی سازمان ها، هماهنگی امور مناطق، پشتیبانی و مالی مسئولیت امور اجرایی جشنواره مشکات را بر عهده دارند.

سومین نشست شورای سیاستگذاری پنجمین دوره جشنواره مشکات با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش های شهروندی، نمایندگان آموزش و پرورش، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، سازمان پسماند، دانشگاه علمی کاربردی و... در سالن کنفرانس ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

طی این نشست در خصوص زمان بندی برگزاری جشنواره، نحوه ثبت نام، جمع آوری آثار و داوری ها، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و بر لزوم اطلاع رسانی مناسب برای مشارکت بیشتر شهروندان در پنجمین دوره جشنواره تاکید شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز