همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان صورت گرفت

همراهی رئیس‌ سازمان‌ میراث‌ فرهنگی با روحانی در سفر به ۳کشور آسیایی

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۰:۵۱
کد خبر: ۴۹۶۵۸۷
همراهی رئیس‌ سازمان‌ میراث‌ فرهنگی با روحانی در سفر به ۳کشور آسیایی
همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به کشورهای ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان، دکتر زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس جمهور را در این سفر همراهی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، اول دی ماه به دعوت رسمی روسای جمهور ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان با بدرقه معاون اول رییس جمهوری و مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی، تهران را به مقصد ایروان ترک کرد.

در این سفر، دکتر زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را همراهی می‌کند.

احمدی پور در سفر به این 3کشور آسیایی در گفت و گو با مدیران ارشد و همتایان خود به بررسی مهمترین موضوعات مرتبط با فعالیت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله افزایش جذب گردشگر می‌پردازد.

 دکتر روحانی در سفر به 3کشور آسیایی ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان با روسای جمهور این کشورها دیدار خواهدداشت و پس از مذاکرات هیات‌های عالی رتبه، اسنادی با هدف پیشبرد و گسترش روابط بین ایران و این 3کشور به امضا خواهد رسید.

یادآور می‌شود، در این سفر 20 موافقت‌نامه و یادداشت تفاهم در زمینه‌های کشاورزی، گمرک و کشتیرانی در دریای خزر، وزارت کار، اتاق بازرگانی، آی سی تی، گردشگری، بهداشت و ورزش به امضای مقامات این کشورها خواهد رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز