با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی

از مجتمع فرهنگی تربیتی و اقامتی حضرت معصومه(س) بهره برداری شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۶:۰۹
کد خبر: ۴۹۶۹۰۸
از مجتمع فرهنگی تربیتی و اقامتی حضرت معصومه(س) بهره برداری شد
پرویزفتاح گفت: استان قم ظرفیت ویژه و خاصی در امور فرهنگی و مذهبی دارد که امیدواریم با تلاش مضاعف و توجه ویژه، استفاده مناسبی از این امکانات داشته باشیم تا اهداف خود را محقق کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، ریاست کمیته امداد امام خمینی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از مجتمع فرهنگی تربیتی و اقامتی حضرت معصومه(س) کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، گفت: مددجویان کمیته امداد علاوه بر نیازهای مالی، اشتغال و یا مسکن نیازمند ارتقاء سطح مسائل فرهنگی و آموزشی هستند و مسئولان این نهاد نیز تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته اند.
وی اضافه کرد: کمیته امداد تلاش زیادی در راستای ارتقاء دانش فرهنگی و تربیتی مددجویان دارد و در این مسیر نیازمند یاری علما و حوزه های علمیه هستیم.
پرویزفتاح ادامه داد: استان قم ظرفیت ویژه و خاصی در امور فرهنگی و مذهبی دارد که امیدواریم با تلاش مضاعف و توجه ویژه، استفاده مناسبی از این امکانات داشته باشیم تا اهداف خود را محقق کنیم.
فتاح در ادامه به افتتاح مجتمع حضرت معصومه(س) اشاره و بیان کرد: بهره برداری بهینه از منابع موجود مهم تر از احداث مجتمع های فرهنگی است، همه باید تلاش کنیم تا مدیریت صحیحی بر این مجتمع ها صورت گیرد و از اسراف جلوگیری شود.

او افزود: اردوها و کلاس های فرهنگی و آموزشی برای مددجویان سراسر کشور با حضور مبلغان و روحانیان حوزه های علمیه در این مجتمع برگزار می شود.

مجتمع فرهنگی تربیتی و اقامتی حضرت معصومه(س) کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با زیربنای چهار هزار و 445 مترمربع و با اعتبار 110 میلیارد ریال احداث شده است که ظرفیت 196 تخت اقامتی و حضور 125 تن از مددجویان کمیته امداد را در کلاس های آموزشی فرهنگی دارد.
آیین بهره برداری از مجتمع حضرت معصومه(س) کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز