مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خبر داد

شرکت بیش از سه میلیون نفر در پرسش مهر ۱۶

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۶:۴۶
کد خبر: ۴۹۶۹۵۸
شرکت بیش از سه میلیون نفر در پرسش مهر ۱۶
مدیرکل فرهنگی، هنری و اردویی وزارت آموزش و پرورش گفت: در پرسش مهر 16 رئیس جمهور سه میلیون و 200 هزار نفر شرکت کردند که 250 نفر در رشته‌های مختلف برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا،مهدی علی اکبرزاده، مدیرکل فرهنگی و هنری و اردویی وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر 16 که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: پرسش مهر فرصتی است که همه می‌توانند با شرکت در آن نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کنند.

علی اکبرزاده گفت: در پرسش مهر 16 رئیس جمهور سه میلیون و 200 هزار نفر شرکت کردند که 250 نفر در رشته‌های مختلف برگزیده شدند.

وی با اشاره به پرسش مهر 17 که در مورد نفی خشونت است، افزود: باید چهره رحمانی دین اسلام را با استفاده از زبان هنر و قابلیت‌های فضای مجازی به دیگران نشان دهیم.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: پرسش مهر 17 نوید دهنده روزهایی بهتر برای ایران اسلامی است و امیدواری، پرهیز از خشونت و مهربانی از ثمرات این پرسش راهبردی است.

در ادامه سیده حمیرا ذکی‌پور، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: پرسش مهر که از سوی عالی‌ترین مسئول اجرایی کشور در بازگشایی مدارس مطرح می‌شود، نشان از توجه ویژه نظام به تعلیم و تربیت دارد.

وی پرورش روحیه مشارکت جویی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی با موانع توسعه را از مهم‌ترین اهداف طرح پرسش مهر ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز