ارزیابی جوانان از نشست هم اندیشی مسئولان و جوانان:

بهترین نوع ارتباط در نشست شکل گرفته بود

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۹:۴۳
کد خبر: ۴۹۷۳۵۲
بهترین نوع ارتباط در نشست شکل گرفته بود
نماینده جوانان کردستان در نشست هم اندیشی جوانان و مسئولان گفت: پیش از این برای یک دیدار کوتاه با وزرا باید چند روزی دوندگی می کردیم اما در جلسه توانستیم برخی از خواسته ها و انتظاراتمان را بدون واسطه به گوشی مسئولان برسانیم

 به گزارش خبرگزاری برنا، ساحل زارعی نماینده جوانان کردستان در نشست هم‌اندیشی مسئولان و جوانان با مفید و اثربخش خواندن برگزاری چنین جلساتی گفت: گرچه انتظار ما از دولت این است که جلساتی بسیار دقیق‌تر و تخصصی‌تر است؛ اما همین ارتباط نزدیک و روبرو با وزرا یکی زا بهترین اتفاقات این جلسه بود.

وی با بیان اینکه ارتباط گرفتن با وزرا و نامه نوشتن برای مطالبات کاری بسیار وقت‌گیر بود اظهار کرد: در جلسه ما توانستیم برخی از خواسته و انتظاراتمان را بدون واسطه به گوشی مسئولان برسانیم در صورتی که اگر می‌خواستیم همین حرف‌ها را در شرایط دیگری به گوش وزرا برسانیم باید برای یک دیدار کوتاه چندین روز دوندگی می‌کردیم.

وی ادامه داد: نظر من پس از 15 سال فعالیت در نهادهای مختلف این است که ارتباطی در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و جوانان شکل گرفت بهترین شکل ارتباط میان جوانان و مسئولان بود. پیشنهاد من این است که در جلسات بعدی به‌جای پنل های جداگانه ورزا همزمان در یک جلسه به سوالات و خواسته‌های جوانان رسیدگی کنند.

این فعال حوزه جوان با ابراز خشنودی از وضعیت پاسخگویی وزرا ادامه داد: با توجه به اینکه حجم سوالات زیاد بود و وقت کمی هم برای پاسخگویی داشتند، تلاش کردند به همه ی سوالات جواب دهند اما قطعا 5 دقیقه وقت برای پاسخ به این حجم سوالات کافی نبود سوال نیست.

 زارعی در پایان گفت: پیشنهاد من این است که روابط عمومی یا مسئولان رسانه ای وزرا سازوکاری را برای پیگری مطالباتی که جوانان در جلسه مطرح کردند در نظر بگیرند و گرچه همین ماهانه بودن جلسه بهترین راه پیگری جوانان نسبت به مطالباتشان است. وعده جلسات ماهانه وعده امیدوارکننده‌ای برای جوانانی است که نیاز دارند بدانند مطالباتشان فراموش نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز