یک عضو شورای شهر:

اعضای شورای شهر تهران نسبت به دولت کم‌لطفی کرده اند

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۲:۰۷
کد خبر: ۴۹۸۷۴۵
اعضای شورای شهر تهران نسبت به دولت کم‌لطفی کرده اند
عضو گروه حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت:برخی سعی دارند که به جامعه القا کنند که دولت مقصر ترافیک است اما باید بگویم که نه دولت و نه شهرداری مقصر ترافیک نیست.

 به گزارش خبرگزاری برنا، عضو گروه حمل‌ونقل شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران بابیان اینکه متأسفانه مدتی است که برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به دولت کم‌لطفی کرده و ترافیک تهران را به گردن دولت می‌اندازند، گفت: برخی سعی دارند که به جامعه القا کنند که دولت مقصر ترافیک است اما باید بگویم که نه دولت و نه شهرداری مقصر ترافیک نیست.

 «اسماعیل دوستی» با انتقاد از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص پارک خودرو در تهران گفت: متأسفانه خیابان‌های اصلی و فرعی تهران دیگر ظرفیت پاسخگویی به خودروها را ندارند و بهتر است اعضای مدیریت شهری به‌جای پاس‌کاری ترافیک، فکری به حال آن کنند.

عضو گروه حمل‌ونقل شورای شهر تهران بابیان اینکه دولت بدون مصوبه نمی‌تواند در هیچ بخشی پول اضافه‌تری خرج کند، گفت: دولت نمی‌تواند حتی یک ریال خارج از بودجه تخصیصی داشته باشد.

دوستی بابیان اینکه ما نباید ترافیک را به گردن پلیس راهور انداخته و عنوان کنیم که با تغییر مدیریت این مسئله پیش‌آمده است، گفت: در شانگهای اجازه ورود خودروهای به‌غیراز پلاک این شهر را در روزهای عادی نمی‌دهند و باید در تهران نیز فکری به حال وضعیت تردد خودروها شود.

وی همچنین در خصوص آرای گروه ماده 100 آن را کارآمد دانست و گفت: عمدتاً قضات گروه ماده 100 روی به قلع‌وقمع می‌دهند که این مسئله شدنی نیست. به‌گونه‌ای که در حال حاضر 5 الی 6 هزار پرونده در شهرداری‌های مناطق مانده است که روی قلع‌وقمع دارند اما به دلیل مختصات شهری این مسئله شدنی نیست و پرونده آن‌ها بلاتکلیف مانده است.

عضو گروه حمل‌ونقل شورای شهر تهران بابیان اینکه شهرداری می‌تواند نسبت به جریمه این تخلفات اقدام کند، گفت: با جریمه هم درآمد شهرداری افزایش می‌یابد و هم مردم از بلاتکلیفی رهایی می‌یابند، چراکه 90 درصد آرای گروه ماده 100 اجرایی نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز