سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

حریق و خسارت گسترده در فروشگاه لوازم خانگی

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۳:۳۴
کد خبر: ۴۹۹۹۰۰
حریق و خسارت گسترده در فروشگاه لوازم خانگی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به برنا خبر داد: آتش سوزی در انبار لوازم خانگی واقع در مرکز شهر، خسارت‌های جانی و مالی بسیار زیادی را برجای گذاشت.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر آتش سوزی در یکی از انبارهای لوازم خانگی خیابان جمالزاده، واقع در خیابان جمهوری، به خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: در ساعت 18:35 دقیقه روز گذشته، در پی اعلام خبر این آتش سوزی، 3 ایستگاه  به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در یک فروشگاه لوازم خانگی اتفاق افتاده بود که در پشت ساختمان این فروشگاه انباری به وسعت 200 متر مربع که دارای سقف شیروانی و مقدار بسیار زیادی لوازم خانگی مثل: اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و غیره بود، دچار حریق گسترده شده بود.

ملکی تصریح کرد: هم‌چنین قسمت رمپ این فروشگاه لوازم خانگی هم دچار حریق گسترده شده و به همراه انبار این فروشگاه کاملا شعله‌ور بود. نیروهای آتش نشانی پس از استقرار در محل حادثه از دو طرف عملیات اطفای حریق را آغاز و از سرایت آتش به داخل فروشگاه جلوگیری کرده و توانستند آتش را خاموش و دود را تخلیه کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، در پایان افزود: این عملیات که در ساعت 21:30 دقیقه به اتمام رسید، خسارت‌ مالی بسیاری زیادی برجای گذاشته و باعث سوختگی یکی از نیروهای آتش نشانی از ناحیه دست شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز