سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران:

گازگرفتگی جان ۳ زن و ۲ کودک را به خطر انداخت

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۶:۳۳
کد خبر: ۵۰۰۰۰۵
گازگرفتگی جان ۳ زن و ۲ کودک را به خطر انداخت
در پی گازگرفتگی در یک ساختمان 20 واحدی واقع در خیابان دبستان، جان 3 زن و 2 کودک به خطر افتاد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر حادثه‌ی گاز گرفتگی در ساعت 1:59 دقیقه بامداد، به خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: در پی اعلام این حادثه که در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 20 واحدی در خیابان دبستان، واقع در بزرگراه رسالت اتفاق افتاده بود، 3 ایستگاه به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل متوجه شدیم که گاز در تمامی طبقات منتشر شده و برخی از ساکنان که به نظر می‌رسید دچار گازگرفتگی شده‌اند، ابراز ناراحتی می‌کردند؛ نیروهای آتش نشانی بیش از 40 نفر از افراد ساکن در ساختمان را از محل خارج کرده و در این میان 5 نفر از افراد ساکن که شامل 3 زن، یک کودک 4 ساله و یک کودک 2 ماهه که دچار گازگرفتگی شدید شده بودند را از ساختمان خارج و به بیمارستان منتقل کردند.

ملکی تصریح کرد: پس از تحقیقات بر روی محل حادثه مشخص شد که علت پخش گاز، دودکش اصلی مشعل موتور خانه بوده که از جای خود خارج شده و حجم زیادی از گاز مونوکسید کربن را در ساختمان منتشر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی و حضور به موقع آتش نشانان در محل، این حادثه خسارت جانی جدی و شدیدی در پی نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز