مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر خبر داد:

احداث مرکز جامع توانبخشی / دریافت گواهینامه ایزو برای مجتمع دارویی درمانی هلال احمر

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۸:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۳۹۰
حمید چوبینه گفت: گواهینامه مذکور تا 2019 تمدید و آنچه به ما تعلق می‌گیرد، بر مبنای استاندارهای 2015 است، همچنین احداث مرکز جامع توانبخشی،در راستای اهداف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به منظور رفع نیاز مردم از محرومیت حرکات فیزیکی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حمید چوبینه، مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر، اعلام کرد: ارزیابی‌های لازم به منظور دریافت گواهینامه ایزو به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام شد و طبق آخرین ویرایش‌های انجام شده، گواهینامه مذکور تا 2019 تمدید و آنچه به ما تعلق می‌گیرد، بر مبنای استاندارهای 2015 است.

وی با تاکید بر این که همواره سعی داریم خدمات را در قالب استاندارد سازمان‌های داخللی و بین‌المللی ارائه دهیم ،‌گفت: امیدواریم در جذب گردشگر سلامت به نتایج مطلوبی برسیم.

چوبینه از درمان 500 گردشگر خارجی در سال گذشته در این مجتمع خبر داد و گفت: قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات و دانش به روز باعث علاقه گردشگران خارجی برای درمان و سفر به ایران است.

چوبینه در ادامه از برنامه‌ریزی برای توسعه ارائه خدمات در این مجتمع خبر داد و افزود: راه‌اندازی مرکز جامع تصویربرداری از اولویت‌های ما است که در این زمینه تعاملات لازم با وزارت بهداشت انجام و موافقت‌های مربوطه اخذ شده است.

چوبینه همچنین از احداث مرکز جامع توانبخشی خبر داد و تصریح کرد: این مهم در راستای اهداف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و همچنین به منظور رفع نیاز مردم از محرومیت حرکات فیزیکی صورت می گیرد.

وی همچنین از انجام 13 هزار و 500 جراحی چشم،‌ 3 هزار و 500 جراحی زنان و مردان مربوط به ناباروری در این مرکز خبر داد و افزود: با خریداری سه تخت دیالیز جدید از سوی خیران، تعداد تخت های این مرکز به 40 تخت رسیده است.

چوبینه همچنین از اخذ برند برتر جهان اسلام در حوزه سلامت توسط مجتمع دارویی درمانی هلال ایران خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز