کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خاش

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۵:۵۳
کد خبر: ۵۰۰۴۰۸
کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خاش
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش از کشف 400 کیلوگرم موادمخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ غلامرضا اربابی اظهار کرد: در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیر بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محور خاش – زاهدان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهم شناسایی و ماموران با سوداگران مرگ در محور زاهدان به خاش کمین زدند که قاچاقچیان و سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سرهنگ اربابی گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نیروهای انتظامی شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب، مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به استان های مرکزی کشور منتقل کنند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 40 بسته 10 کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 400 کیلوگرم و یک خودرو را کشف و ضبط کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش گفت: یکی از اصلی ترین ماموریت های نیروی انتظامی، مبارزه و مقابله با حمل و نگهداری قاچاق و مواد مخدر است و پلیس هرگز اجازه جولان به مجرمان مواد مخدر را نمی دهد.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش به دلیل همجواری با کشورپاکستان همواره مورد توجه قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد و نیروهای پلیس بیشتر توان خود را در مرزها در جهت مبارزه با این سوداگران مرگ صرف می کنند.

سرهنگ اربابی ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر یک معضل اجتماعی بسیار زشت است که از دیرابز متناسب با شدت و خامت ان مورد توجه بوده و مصرف این مواد مخدر سابقه طولانی دارد که هزینه های بسیاری را در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای کشور دارد.

وی با بیان اینکه مقابله با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ویژه و خاص در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: شهروندان خاشی می توانند هرگونه ناهنجاری و مواد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز