تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و بنیاد برکت تمدید شد

کمک مالی به ۲۰ هزار نفر از ایتام روستایی

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۰۰۵۲۴
کمک مالی به ۲۰ هزار نفر از ایتام روستایی
تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که در سال ۹۳ منعقد شده بود، به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکت های مردمی و عارف نوروزی، عضو هیات مدیره و مدیر عامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  با هدف رسیدگی بیش تر به ایتام نیازمند روستایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 اجرای طرح تکریم ایتام نیازمند روستایی توسط کمک های حامیان و نیکوکاران سراسر کشور تفاهم نامه  همکاری بین کمیته امداد و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که در سال ۹۳ منعقد شده بود، به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

بر اساس این تفاهم نامه ۲۰ هزار نفر از ایتام روستایی تحت حمایت کمیته امداد، با همیاری خیران کمک مالی دریافت می کنند، در این طرح نیکوکاران در قالب شبکه حمایتی مردمی و بهره گیری از سرمایه های اجتماعی، مسیر درخشانی را برای رسیدن به اهداف پیش رو رقم خواهند زد .

کمک های مالی خیران به ایتام تحت حمایت به صورت ماهیانه به حساب آنان واریز می شود و براین اساس بنیاد برکت ماهیانه  مبلغ ۲۵ هزار تومان برابر فهرست اعلامی کمیته امداد برای هر یتیم مشمول (تا سقف ۲۰ هزار  یتیم) به حساب وجوه امانی ایتام نزد این نهاد  پرداخت می کند که این مبلغ علاوه بر کمک های ماهیانه حامیان برای ایتام در نظر گرفته شده است.

 کمیته امداد موظف است فهرست ایتام را برای دریافت کمک های مردمی در هر دوره واریز را بروز رسانی کند. با امضای این تفاهم نامه، کمیته امداد متعهد به معرفی فهرست ایتام نیازمند روستایی در سراسر کشور، ارائه وجوه واریزی توسط بنیاد به حساب اکرام استان ها ، ارائه گزارش مربوطه به تفکیک هر استان به بنیاد و اطلاع رسانی  مراتب پرداختی وجوه توسط بنیاد به ایتام تحت پوشش و سایر ذینفعان است .

  مدت اجرای این تفاهم نامه دو سال و مفاد آن با توافق طرفین قابل تمدید است و بر این اساس تا کنون ماهیانه ۴۳۸ میلیون تومان از سوی بنیاد برکت با مشارکت خیران به حساب وجوه امانی ایتام نزد کمیته امداد واریز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز