امروز رخ داد ؛

قدردانی وزیر بهداشت از خدمات دکتر ایرانی خواه

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۶:۱۷
کد خبر: ۵۰۰۷۵۱
استان قم موفق کسب رتبه برتر روند اجرایی شدن سامانه یکپارچه بهداشتی کشور (سیب) شد که طی آن وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی مراسمی با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان استان برتر در روند اجرایی شدن سامانه یکپارچه بهداشتی کشور (سیب) تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر وزیر بهداشت آمده است:

جناب آقای دکتر ابوالفضل ایرانی خواه

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

با سلام

روند اجرایی شدن سامانه یکپارچه بهداشتی کشور(سیب) در آن دانشگاه از نظر چهار عامل نسبت جمعیت ثبت نام شده، نسبت واحدهای ارائه کننده خدمات در سامانه، نسبت کاربران ارائه دهنده خدمت به کل کاربران و نسبت دریافت کنندگان خدمت به جمعیت ثبت نام شده که با سامانه کار می کنند، نشان از پیشرفت موفقیت آمیز برنامه در آن دانشگاه دارد.

درایت و حمایت جنابعالی از برنامه فوق، سبب ارتقای آن دانشگاه به عنوان یکی از شش دانشگاه برتر کشور در این زمینه شده است.

برخود لازم می دانم از آن برادر گرامی و همکارانتان در این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آورم و انتظار دارم با تلاش بیشتر، شاهد پیشرفت های روز افزون برنامه در آن دانشگاه باشیم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر

شایان ذکر است استان قم در این موفقیت به عنوان دومین استان معرفی شده که قبل از دانشگاه های علوم پزشکی استان های مهمی از جمله تهران، یزد، شهید بهشتی و... بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز