سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد:

آتش سوزی و انفجار در شهرک اکباتان/ به خطر افتادن جان ۱۲ نفر

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۳:۴۱
کد خبر: ۵۰۱۹۵۲
آتش سوزی و انفجار در شهرک اکباتان/ به خطر افتادن جان ۱۲ نفر
آتش سوزی و انفجار در فاز یک شهرک اکباتان، باعث به خطر افتادن جان 12 نفر از ساکنان یک مجتمع مسکونی شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، با اعلام خبر حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در شهرک اکباتان، به خبرنگار حوادث خبرگزای برنا، گفت: در ساعت 19:56 دقیقه شب گذشته با اعلام خبر این حادثه، 3 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی، تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی افزود: حادثه در طبقه هفتم یک مجتمع مسکونی 10 طبقه، 80 واحدی اتفاق افتاده و باعث ایجاد انفجار و حریق شده بود؛ آتش به بخشی از دیوارها، شیشه‌ و پنجره‌های واحدهای کناری سرایت کرده و باعث به وجود آمدن دود زیادی در طبقات بالا شده بود.

وی خاطر نشان کرد:  آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که در این واحد مسکونی، تعدادی از کپسول‌های کوچک گاز دچار حریق و انفجار شده بود.

ملکی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی توانستند با حضور به موقع خود در محل، ساکنان این واحد مسکونی که یک زن 65 ساله و یک مرد 40 ساله بوده و در خانه محبوس شده بودند را نجات داده و به سلامت از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه کرد: در پی این حادثه که در ساعت 21 به پایان رسید، آتش‌نشانان 10 نفر از سایر ساکنان این مجتمع را هم به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و کارشناسان پس از بررسی‌های انجام شده، علت ایجاد حریق و انفجار را کپسول‌های کوچک گاز دانستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز