فرماندهی انتظامی فارس:

پلیس، خادم مردم است

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۲:۵۷
کد خبر: ۵۰۲۸۹۶
پلیس، خادم مردم است
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه صلابت در عین نرمی همواره باید در دستور کار مأموران نیروی انتظامی باشد، گفت: پلیس با مد نظر قرار دادن اخلاق، همواره به عنوان خادم مردم عمل می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" در جلسه جمع بندی نتایج نهایی نظارت تخصصی از شهرستان های " سروستان" و "فسا"، بیان کرد: نظم و انضباط ، آموزش در سطوح مختلف، تقویت بنیه دفاعی و روحیه دین باوری همواره باید در دستور کار مأموران نیروی انتظامی باشد.
وی تعهد و دلسوزی، اخلاق خوب و صحت عمل را از ویژگی های بارز سربازان ولایت دانست و افزود: مد نظر قرار دادن این ویژگی ها در مأموریت های محوله بسیار تأثیر گذار است.
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پلیس با افراد ناهنجار جامعه برخورد می کند، گفت: اکثر افراد جامعه با رعایت قوانین کارهای روزمره خود را انجام می دهند و پلیس تنها با افرادی که قصد داشته باشند نظم و امنیت عمومی را مخدوش کنند، برخورد قانونی انجام خواهد داد.
گودرزی با تأکید بر هم پوشانی مأموریت های نیروی انتظامی و جلوگیری از جزیره ای عمل کردن، گفت: همه کارکنان نیروی انتظامی در بخش های مختلف در تولید، حفظ و گسترش امنیت نقش اساسی دارند.
وی به کاهش 38 درصدی جرائم کارکنان نیروی انتظامی در 9 ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: آموزش و صیانت از کارکنان در دستورکار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس اجرای طرح مکنا را یکی از رویکردهای خوب ناجا عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته طرح مکنا در 147 کلانتری و پاسگاه انتظامی استان اجرایی شده است که تکریم ارباب رجوع و افزایش آستانه تحمل کارکنان را به همراه داشته است.
شایان ذکر است سردار گودرزی در سفر خود به این دو شهرستان، از تعدادی از اماکن انتظامی بازدید و دستورات لازم در جهت رفع مشکلات موجود را صادر کردند.
نظر شما