معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

افتتاح ۳ پروژه عمرانی و تکمیل بزرگراه حکیم تا پایان سال

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۹:۲۶
کد خبر: ۵۰۳۰۰۲
افتتاح ۳ پروژه عمرانی و تکمیل بزرگراه حکیم تا پایان سال
معاون فنی و عمرانی شهرداری در آیین بهره برداری 3 پروژه عمرانی وعده آرام سازی ورودی غربی تهران با تکمیل بزرگراه حکیم را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا جاوید، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری همزمان سه پروژه عمرانی گفت: علاوه بر آن با بهره برداری از پل های تقاطع غیرهمسطح کاروانسرای یک به بزرگراه صدر، جاده مخصوص تهران- کرج و بزرگراه شهید حکیم که از نقاط پرتردد شهر محسوب می شوند، به یکدیگر متصل شدند.

وی با بیان اینکه این پروژه چند وجهی است، اظهار کرد: علاوه بر آن، سه شهر تهران، شهر قدس و شهریار با این تقاطع غیرهمسطح به یکدیدگر متصل می شوند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران اعتبار این پروژه را 120میلیارد تومان اعلام کردو ادامه داد: بخشی از منافع این پروژه، متوجه شهرهای اطراف تهران بوده و با بهره برداری از این پروژه و تکمیل ادامه بزرگراه شهید حکیم، میدان آزادی به عنوان ورودی غرب سابق پایتخت، تا حد قابل توجهی آرام سازی می شود.

جاوید با اشاره به  پروژه دسترسی رمپ راستگرد به بزرگراه نیایش و چمران در منطقه سه شهر تهران گفت: با بهره برداری از این پروژه، سه بزرگراه شهر تهران(نیایش مسیر شرق به غرب، چمران شمال و دسترسی به یادگار جنوب از طریق زیرگذر سئول) به یکدیگر متصل شدند.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه با استفاده از مهندسی ارزش افزوده طراحی شده،یادآورد شد: احداث این پل، به منظور مدیریت هزینه طراحی شد چرا که با احداث یک رمپ معمولی باید حدود 100میلیارد تومان تملک املاک صورت می گرفت، در حالی که با افزایش هزینه احداث پل، از 2میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان از مهندسی ارزش افزوده استفاده شد.

نظر شما