رییس بنیاد شهید درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت گفت

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴:۲۴
کد خبر: ۵۰۳۹۷۸
رییس بنیاد شهید درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت گفت
رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است : رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که سال ها عمر پر برکت خود را صرف خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرد موجب تالم و تاثر فراوان شد.
 اقدامات خالصانه این عالم ربانی با نقش آفرینی در جایگاه های مهم و حساس نظام جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، همچنین تلاش های گرانمایه این روحانی عالیقدر جهت توسعه و پیشرفت کشور نشان از هوش وافر، تیزبینی و نگاه جامع، تعهد صادقانه، اخلاص و عشق به خدمت در ایشان است که به عنوان برگ زرینی در زندگی وی می درخشد.
اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری، کارکنان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران رحلت این روحانی فرزانه را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و ملت شریف ایران به ویژه خانواده ایشان و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال صبر جمیل و شکیبایی برای تمامی سوگواران و علو درجات را برای ایشان مسالت می نمایم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز