رییس مرکز مطالعات وپژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان خبرداد:

حمایت ویژه از طرح های پژوهشی سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۵:۲۵
کد خبر: ۵۰۴۱۹۴
حمایت ویژه از طرح های پژوهشی سیستان و بلوچستان
رییس مرکز مطالعات وپژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت :طرح ها و پژوهشهای سیستان و بلوچستان مورد حمایت مالی ویژه ای از طرف وزارت ورزش و جوانان قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا فضلی رئیس مرکز مطالعات وپژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان، در جلسه شورای پژوهشی استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و دیگر اعضای شورا اظهار کرد: هدف از ایجاد و تشکیل شورای پژوهش وفناوری تعامل بین حوزه اجرا و حوزه علم و دانشگاهها و پژوهشگاهها است و رویکرد اصلی ما اجرای پژوهش های مسئله محور و کاربردی است.
وی از اجرای ۱۴۵ طرح تحقیقی در 18 استان کشور و ثبت شده در سامانه سمات خبر داد و افزود : این پژوهش‌ها به شکلی انتخاب می‌شوند که در همه کشور با توجه‌ به ویژگی های فرهنگی ،جغرافیایی و بیولوژیکی مورد بهره برداری قرار بگیرد.
رییس مرکز مطالعات وپژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ما به دنبال شناسایی نیازهای حوزه ورزش و جوانان هستیم تا از نتایج پژوهش‌ها در ماموریت‌های وزارتخانه بهره بگیریم و در صورت لزوم از نتایجی که حاصل تحقیقات مان است نیازهای دو حوزه ورزش و جوانان را مرتفع کنیم.
فضلی گفت : می توان با استفاده از تحقیقات انجام شده در حوزه مطالعات جوانان از جمله طرح طرد اجتماعی جوانان و اشاره به یافته‌های پیمایش ملی ارزش و نگرش‌های جوانان در زمینه هویت، راهبردهای توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌ها و رویدادهای اجتماعی و سیاسی و نیز شناسایی دقیق راهکارهای تقویت هویت دینی و ملی جوانان را از رویکردهای مهم در توسعه همدلی و گسترش وحدت ملی عنوان کرد.
وی افزود : پس از پیگیری های مستمر، پست سازمانی کارشناس پژوهش زیر نظر مدیرکل مصوب شد و کارشناس پژوهش در سطح اداره کل به ثبت و ضبط امور پیگیری پژوهشی برای ارتقاء فعالیت های پژوهشی به صورت سازمانی و رسمی کمک می کند .
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش وجوانان در پایان از برنامه ریزی و اجرای کنگره جوانان یا جوان درآیینه به میزبانی شیراز پایتخت جوان جهان اسلام خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز