وزیر بهداشت در حرم مطهر امام خمینی:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بی‌نظیری از دشمن‌شناسی و صبر و مقاومت بود

۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۲:۵۶
کد خبر: ۵۰۴۳۷۸
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بی‌نظیری از دشمن‌شناسی و صبر و مقاومت بود
به گفته وزیر بهداشت، مهمترین برهه زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یک شخص و انسان دهه آخر عمر او که نمونه بی نظیر از دشمن شناسی و صبر و مقاومت و گم نکردن مسیر اصلی بود،خلاصه می شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در صحن حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: آن مرحوم هیچ گاه ریا نکرد و بر سرعهد و پیمان خود باخدا ،همرزمان و مردم عزیز و شریف ایران بود.
وی با بی نظیر خواندن حضور مردم در آیین وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:هیچ کسی و حتی آقای هاشمی که خداوند رحمتشان کند باور نمی کردند که مردم تا این اندازه قدرشناس و علاقه مند به کسانی که به آنها خدمت کرده بود،  باشند و با بصیرت و حکمت و هوشیارانه این گونه در صحنه حاضر شوند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم عزیز ایران بی نظیرند و هر کسی که در خدمت مردم است امیر خیراست.
هاشمی ادامه داد: آیت الله رفسنجانی فراز و نشیب های زیادی داشته اند، بخش مهم زندگی آن مرحوم در مبارزه با استکبارجهانی، دوران دفاع مقدس و پایان جنگ بوده است.
وی ادامه داد: مهمترین برهه زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یک شخص و انسان  دهه آخر عمر او که نمونه بی نظیر از دشمن شناسی و صبر و مقاومت و گم نکردن مسیر اصلی بود،خلاصه می شد.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درپایان گفت: یاردیرین امام و رهبری در اصلی و فرعی کردن مسایل انقلاب و کشور بی نظیر بود.

نظر شما