مدیر کل دادگستری استان البرز :

پیشگیری از جرم بهتر از مجازات است

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۰:۴۸
کد خبر: ۵۰۵۷۱۶
پیشگیری از جرم بهتر از مجازات است
مدیر کل دادگستری استان البرز گفت که نیروهای مسلح نقش کلیدی در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد فاضلیان روز شنبه در همایش قضایی نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، افزود: نیروهای مسلح دربرنامه های درازمدت خود از گذشته درحوزه پیشگیری، فعالیت های بسیار ارزنده ای داشته اند که آثار بسیار خوبی در پیشگیری از جرم داشته است.

وی اضافه کرد: همایش قضایی نیروهای مسلح همه ساله درکل کشور برگزارمی شود که در جریان برگزاری آن موضوعات مختلف از جمله معضلات اجتماعی مورد بحث و بررسی قرارمی گیرد.

فاضلیان تصریح کرد: نیروهای مسلح با ورود به عرصه پیشگیری از جرائم راه حل های موثری را ارائه می کنند که دستگاه های دیگر نیز باید رهرو این مهم که مهمترین عنصر در جامعه است، باشند.

وی خاطرنشان کرد: بحث پیشگیری از وقوع جرم باید در برنامه ششم توسعه به صورت ویژه دیده شود چرا که پیشگیری از جرم بهتر از مجازات است.

رئیس کل دادگستری البرز افزود: این برنامه ها در درازمدت با اختصاص اعتبار کافی که مورد انتظار است، می تواند تاثیرات مثبتی درجامعه برای پیشگیری و کاهش جرم داشته باشد.

وی ازنمایندگان خانه ملت خواست که نسبت به موضوع پیشگیری از جرم توجه ویژه داشته باشند تا دراین حوزه شاهد جایگاه مناسبی باشیم.

فاضلیان گفت: جرم یک پدیده مرکب است و عوامل متعددی دست به دست هم داده تا جرمی رخ می دهد که این موضوع نیازمند آسیب شناسی درحوزه های مختلف است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز